شناسهٔ خبر: 157034 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

15 دلیل برای این که چرا افراد به کانادا مهاجرت می کنند؟

کانادا

مهاجرت به کانادا یکی از مسائلی است که این روزها ذهن افراد زیادی را به خود درگیر کرده است.

اقتصاد خوب کانادا که دولت آن اطمینان می دهد جزو ده اقتصاد پایدار جهان است بهمراه موقعیت های کاری مختلف نظر بسیاری از مردم جهانه را به خود جلب کرده است.در اینجا به ده دلیل عمده مهاجرت به کانادا اشاره میکنیم:

۱ قوانین کانادا برای مهاجرت در مقایسه با سایر کشورها سختگیرانه نیست و حتی در زمان رکود اقتصادی کانادا سهمیه مهاجران خود را کاهش نداد.

۲. کانادا با اجرای برنامه های مختلف از جمله اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری و سرمایه گذاری و ... اقدام به ورود مستقیم مهاجران کرده است. و اگر در این برنامه ها واجد شرایط نبودید راه هایی نظیر تحصیلی و پیشنهاد شغلی باز است.

۳. همچنین کانادا خدمات اجتماعی خوبی را برای مهاجران در نظر میگیرد و سیستم بهداشتی و تحصیلی و رفاهی کانادا جزو بهترین سیستم ها در جهان می باشد.

۴. به دلیل مساحت زیاد و جمعیت کم کانادا بشدت به نیروی کار نیاز دارد و درصد بیکاری در این کشور حداقل است.

۵. حداقل حقوق کانادا به ساعتی ۱۲ دلار افزایش داشته که در مقایسه  با سایر کشورها حقوق ایده عالی به شمار می رود.

۶. پاسپورت معتبر این کشور که با آن به بیش از ۱۹۰ کشور می توان بدون ویزا سفر کرد بسیار وسوسه انگیز است.

۷. محدودیت ایالتی ای وجود ندارد و در همه استان ها و شهر های آن می توانید اقامت داشته باشید. همچنین کانادا به همه عقاید مذهبی و ادیان و فرههنگ ها احترام می گذارد. و بدلیل تعداد زیاد مهاجران این کشور نگاه تبعیض آمیزی به شما وجود ندارد.

۸. همچنین با وجود منابع طبیعی گسترده در این کشور از نظر جذب سرمایه گذاران خارجی در رتبه های اولیه می باشد.

بیشتر بخوانید: رد شدن ویزای توریستی کانادا

۹. مردم کانادا بسیار مهربان و مودبند و همچنین به آرام بودن معروفند.

۱۰. هزینه های درمان در کانادا رایگان است. که خیلی از بیماری ها رو پوشش می دهد.

۱۱. یکی از موضوعات بسیار جذاب کانادا برای مهاجران این است که همه اعضای خانواده با هم می توانند به کانادا رفته و از این حیث برتری خود را نسبت به سایر کشورها که نفر اصلی را می پذیرند نشان می دهد.

۱۲. دریافت اقامت دایم کانادا حداکثر سه ساله نظر بسیاری را به خود جلب می کند.

۱۳. بسیاری از مدارک کانادا در ایالت متحده مورد تایید است و برای کسانی که قصد زندگی در آمریکا را دارند کانادا گزینه بسیار مناسبی است.

۱۴. سطح بالای سیستم آموزشی کانادا دلیل عمده ای است که والدین می خواهند فرزندان خود در آن سیستم ها رشد و تحصیل کرده همچنین هزینه پایین تحصیل برای شهروندان و جذب نیرو های تحصیلکرده به این کشور منجر به رشد اقتصادی این کشور شده است.

۱۵. برگزاری مراسم های جذاب و شادی آفرین  و همچنین اموزش مهارت های زندگی در مدرسه های این کشور منجر شده به مراتب افرادی صلح جو و مهربان در جامعه باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پیگیری ویزای کانادا و قوانین مرتبط با آن و همچنین دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و اطلاعات بیشتر در این خصوص از جمله کمترین مبلغ سرمایه گذاری در کانادا

می توانید به وب سایت ویزاموندیال مراجعه کنید.

نظر شما