شناسهٔ خبر: 157027 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

استانبول بری،پارک آبی و دیزنی لندش نری؟!

1.png

شاید بگویید استانبول هم مگه پارک آبی داره ؟ بله اما قبل از معرفی پارک آبی های استانبول باید بگوییم که سریع ترین و بی دردسرترین و ارزان ترین راه برای سفر به استانبول استفاده از تور استانبول است.

پارک های آبی معروف استانبول

پارک های آبی استانبول گزینه ی مناسبی هستند برای تفریح در استانبول بخصوص در فصل های گرم سال که ما در اینجا تعدادی از بهترین آن ها را بررسی می کنیم.

پارک آبی آکوا دلفین(aqua dolphine):

 از بزرگ ترین پارک های آبی شهر استانبول است.این پارک در سال 2001 شروع به کار کرده است و با استفاده از سرسره هایی همچون شاه کبرا،سرسره های کودکان،آناکوندای مشکی و آبی،سونامی و سقوط آزاد تا حدی آدرنالین بدن شما را بالا می برد و لذت بخش است که دوست ندارید از آنجا بروید.استخر های کودک،خانواده،لنگرگاه و استخر بزرگ این مجموعه محل مناسبی برای شنا کردن و ریلکس کردن و آفتاب گرفتن می باشد.شما در این پارک تنها از تفریحات آبی لذت نمی برید بلکه در کنار آنها می توانید از زمین والیبال ساحلی و زمین تنیس استفاده نمایید.و همچین می توانید شنا کردن با دلفین ها و بازی کردن واترپلو را نیز تجربه کنید.

 پارک آبی آکوا مارین(aqua marine):

این پارک یکی دیگر از بزرگترین پارک های آبی استانبول است که می تواند جمعیتی به وسعت 3000 نفر را در خود جای دهد.این پارک در منطقه فاتح واقع شده است و همانند پارک آکوا دلفین دارای مکان هایی برای استراحت نیز می باشد و از سرسره های آن می توان به چاله سیاه،سرسره هیجان،سرسره های پیچ در پیچ،کامیکازه و علاوه بر سرسره بخشی شامل آب های خروشان را شامل می شود که در آنجا می توانید رفتینگ را تجربه کنید.رفتینگ چیست؟ همان قایق رانی بر روی موج های خروشان است.

دیزنی لند و مراکز تفریحی معروف استانبول(شهر بازی)

علاوه بر پارک آبی شما نیز می توانید از دیزنی لند های معروف شهر استانبول دیدن کنید که بسیار هیجان انگیز است و سرگرمی های بیشماری دارد و بی شک از شهر بازی ارم بی خطر تر و ارزان تر است مثل قیمت تور استانبول سایت گشت نوید ما.! حال بپردازیم به معرفی چند نمونه از بهترین دیزنی لند های استانبول.

تم پارک اسفانبول/ویالند(tema park/vialand):

این پارک بزرگترین دیزنی لند و شهربازی استانبول است که علاوه بر وسایل سرگرمی دارای مرکز خرید،پارک آبی و هتل vialand palace می باشد.که در ابتدای تاسیس آن با نام ویالند شروع به کار کرد که بعد ها با نام اسفانبول معروف شد و فاصله آن از میدان تکسیم استانبول تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد و در قسمت golden horn واقع شده است.که سرگرمی های بیشماری را شامل می شود که از جمله ی آن ها می توان به ترن هوایی آبی،رولر کستر خانوادگی،رفتینگ،تونل وحشت،جت اسکی،سینما و بولینگ اشاره کرد که پیشنهاد می کنم حتما آن را در لیست تفریحی صبحگاه خود برای رفتن به آنجا قرار دهید چون وقت کم می آورید.

 شهر بازی ژوراسیک لند(Jurassic land):

این شهر بازی  در سال 2011 ساخته شده است و دارای مساحتی برابر با 10 هزار متر مربع بوده و حدود 70 نوع دایناسور شبیه سازی شده است.و در این پارک موزه ای وجود دارد که از فسیل ها،استخوان ها و تخم های دایناسور ها را در معرض نمایش عموم گذاشته اند و مطالبی را هم در مورد آن ها ارائه داده اند.همچنین محیطی را برای تجربه کاوش دارد که حس باستان شناسی را در شما به وجود می آورد.

آکواریوم استانبول(Istanbul aquarium):

این آکواریوم در سال 2011 تاسیس شده و 17000 موجود دریایی را در خود جای داده است.در این مکان تجربه ترسناکی را در تونل آکواریوم آن داشته باشید که با انواع گونه های خطرناک جهان همچون آناکوندای 2.5 متری،انواع کوسه ها،سفره ماهی ها،ماهی های گوشت خوار(پیرانا) و خیلی های دیگر که فقط به اندازه ی قطر شیشه آکواریوم با آنها فاصله دارید.و همچین در مخزن بزرگ نیز می توانید شاهد بزرگ ترین موجود آکواریوم که قدمت آن ها مال زمان دانیاسور هاست باشید که آن هم کوسه ای با نام کوسه لیمویی (lemon shark) است که طول آنها به 3.4 متر می رسد و خیلی موجودات جالب و شگفت انگیز دیگری که می توانید در این مکان ببینید و همچنین می توانید تجربه غذا دادن به ماهی ها را در زیر آب آکواریوم تجربه کنید و یا در مخزن دیگر تجربه غواصی در کنار 5000 موجود داخل آکواریوم را نیز بدست آورید.

پس حتما حواستان باشد که از این مکان ها دیدن کنید و لذت آن را از دست ندهید که هر کدام تجربه و لذت خاص خودشان را دارند و خیلی راحت می توانید با گرفتن بلیط ارزان از سایت گشت نوید، بلیط استانبول و دیگر شهرها و کشورهای دیگر خاطره خوشی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

22332753

نظر شما