شناسهٔ خبر: 157010 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نحوه برخورد آقای رئیسی با مفاسد اقتصادی جلوی سوءاستفاده‌ها را سد کرده است

فاطمه ذوالقدر عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: نحوه برخورد آقای رئیسی با مفاسد اقتصادی باعث شده تا جلوی این گونه مفاسد و سوءاستفاده‌ها گرفته شود.

به گزارش «نماینده»،سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: برخوردی که آقای رئیسی در قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی داشته و اینکه برخورد با این مفاسد را در اولویت کاری خود قرار داده، باعث شد تا جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود و ما کمتر شاهد سوءاستفاده‌ها در این حوزه باشیم.

وی افزود: آقای رئیسی ورود خوبی در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه داشته و ما امیدواریم این حرکت همچنان تداوم داشته باشد تا با کسانی که باعث ایجاد تورم شده‌اند و یا سوءاستفاده‌هایی را داشته‌اند برخوردهای لازم صورت گیرد و این حرکت، حرکت بسیار خوبی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: ما انتظار داریم که برخورد با مفسدان اقتصادی به همین شکلی که امروز توسط قوه قضائیه شاهد آن هستیم باشد و کسانی هم که بیشتر به خاطر مسائل صنفی و کارگری در زندان به سر می‌برند، با عطوفت و رأفت بیشتری با آنها برخورد و پرونده‌هایشان هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: آقای رئیسی در نشست با نمایندگان مجلس قول دادند که لایحه منع خشونت علیه زنان به زودی به مجلس تقدیم می‌شود و ما منتظر تقدیم این لایحه از سوی قوه قضائیه به مجلس هستیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: طبق آخرین پیگیری که داشتیم آقای رئیسی عنوان کردند با توجه به مواردی که به عنوان مثال درباره کار بانوان و... وجود دارد و در لایحه ذکر نشده به دنبال آن هستیم تا با لحاظ کردن موارد جدید لایحه کامل و جامعی در این باره به مجلس تقدیم شود و این موضوع در یک کارگروه ویژه در حال بررسی و پیگیری است.

نظر شما