شناسهٔ خبر: 157009 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مدیران هم مانند جوانان وارد گود خدمت‌رسانی شوند

حسین هاشمی‌تختی‌نژاد عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نیازمند مدیرانی هستیم که فکر جهادی داشته و همراه و همدل و همپای جوانان دلسوزانه وارد گود شده و به مردم خدمات رسانی کنند.

به گزارش «نماینده»،حسین هاشمی‌تختی‌نژاد عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، درباره لزوم ترویج فرهنگ جهادی و اجرای اقدامات جهادی در جامعه گفت: گفتمان جهادی و اجرای اقدامات جهادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار کارساز بوده است.

وی افزود: گاهی دولت به دلایلی مختلف یا نخواسته است یا نتوانسته است و امکانات محدود بوده خدمات دهی به مناطق محروم را به خوبی انجام نداده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وقتی گروه‌های جهادی به برخی مناطق عزیمت می‌کنند دستگاه‌های متولی دولتی نیز مجبور می‌شوند آنها را همراهی کنند که این موضوع منجر به هدف نهایی یعنی توسعه کشور و فقر زدایی شده و شادی و شعف مردم را در پی دارد. 

تختی‌نژاد خاطرنشان کرد: باید برای تکمیل اقدامات جهادی کارهای ویژه انجام دهیم و نباید برای این کار به تعدادی دانشجو و بچه‌های انقلابی و جوان بسنده کنیم.

وی گفت: وقتی انتظار مقام معظم رهبری آن است که مدیران جهادی گونه وارد عرصه و میدان و کار و فعالیت شوند بر همگان لازم است مردم و دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها برای خدمات رسانی به مردم فعالیت چندین برابر داشته باشند.

نماینده مردم بندرعباس  با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی با جنگ اقتصادی با دشمنان و استکبار جهانی روبرو هستیم نیازمند مدیران جهادی بوده و همراه و همدل و همپای جوانان دلسوزانه وارد گود و میدان شده و به مردم خدمات رسانی کنند.

تختی‌نژاد گفت: گفتمان جهادی و اقدامات جهادی موجب افزایش امید در جامعه شده و مردم نسبت به انقلاب دلگرم خواهند شد. وقتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که بر اساس اصل «ما می‌توانیم» کارهای بسیار بزرگی انجام دهیم باید به مردم خدمات رسانی کرده و کاری به خارج از کشور نداشته باشیم و منتظر کمک از دیگران نمانیم.

وی گفت: با اقدام جهادی می‌توانیم مشکلات جامعه را حل کرده و می‌توانیم معضلات جامعه را رفع کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با گفتمان جهادی می‌توانیم رضایتمندی مردم را به دست آورده و در مسیر اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

تختی‌نژاد گفت:‌ طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر مردم و مسئولان پای کار انقلاب باشند به راحتی می‌توانیم آرمان‌های جمهوری اسلامی را تحقق بخشیده و نیازمندی‌های کشور را به دست آوریم.

وی در پایان گفت:‌ توسعه و ترویج گفتمان جهادی و اجرا و اقدامات جهادی لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در رفع مشکلات کشور است.

نظر شما