شناسهٔ خبر: 156977 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قوه قضاییه سراغ مفاسد افرادی رفت که کسی گمان برخورد با آنها را نمی‌کرد

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس گفت: حرکت خوبی در برخورد با مفاسد در قوه قضائیه شروع شده و حتی روی افرادی دست گذاشته شده که کسی فکر نمی‌کرد قوه قضائیه با آنها کاری داشته باشد که این روند می‌تواند موجب اعتماد مردم به مسئولان شود.

به گزارش «نماینده»،علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ، با تقدیر از اقدامات رئیس دستگاه قضا در برخورد با مفاسد گفت: آقای رئیسی حرکت خوبی را در برخورد با مفاسد شروع کرده و امیدواریم که این حرکت همچنان به همین شکل ادامه پیدا کند.

وی افزود: آقای رئیسی در برخورد با مفاسد، برخورد با افرادی را در دستورکار قرار داده که شاید کسی فکر نمی‌کرد به آنها پرداخته شود و این باعث می‌شود تا کسانی که در جریان سوءاستفاده‌ها و اختلاس‌ها جری شده بودند به خود بیایند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من فکر می‌کنم اگر آقای رئیسی این روند را با همین شدت ادامه دهد، می‌توانیم شاهد باشیم که تا مسیر روبه سلامت اقتصادی و اداری را به شکل بهتری طی کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: این برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه قطعا موجب ایجاد امید در میان مردم می‌شود و اعتماد بیشتر مردم به مسئولان را در پی دارد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما در این مقطع سرمایه بزرگی را به خصوص اعتماد مردم را از دست داده‌ایم و اگر با همین اختلاس‌هایی که بروز کرده برخورد قاطع و بدون اغماضی صورت گیرد، موجب بازگشت اعتماد از دست رفته مردم می‌شود و قوه قضائیه از نهادهای موثر در این زمینه است که می‌تواند نسبت به جلب اعتماد مردم اقدام کند.

نظر شما