شناسهٔ خبر: 156958 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستگاه قضا شعب رسیدگی به اموال مسئولان را مشخص کند

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: اقدامات آقای رئیسی در برخورد با مفاسد موجب استحکام نظام و افزایش اعتماد عمومی به مسئولان می‌شود و تقویت پایه‌های نظام قضایی از دیگر ثمرات آن است.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی، گفت: بنده به عنوان یک حقوقدان این نوع برخوردهای آقای رئیسی در قوه قضائیه را با مفسدین اقتصادی باعث استحکام نظام می‌دانم.

وی افزود: جدیت آقای رئیسی در برخورد با مفسدین اقتصادی موجب تقویت نظام قضایی می‌شود و خواسته ملت ما هم شفافیت در برخورد با فساد و جلوگیری از اصراف‌ها و تبذیرها است که این مسئله توسط آقای رئیسی پیگیری می‌شود.

نوروزی اظهار داشت: امیدواریم آقای رئیسی رسیدگی به اموال مسئولین را هم در دستور کار قرار دهند و شعب مربوط به این موضوع را مشخص و کار را در این زمینه آغاز کنند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: این قبیل اقدامات رئیس دستگاه قضا در برخورد با مفاسد موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به مسئولین و نظام می‌شود و ما شاهد امیدواری مردم در برخورد دستگاه قضا با مفسدین اقتصادی هستیم

نظر شما