شناسهٔ خبر: 156923 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تجلیل رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از آیت‌الله رئیسی

عزیزی43 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: اقدامات شما در طول ریاست بر قوه قضاییه بارقه امیدی است که لبخند رضایت را بر لبان طالبان عدالت می‌نشاند.

به گزارش «نماینده»، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی از اقدامات وی در مدت ریاستش بر قوه قضاییه تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به آیت‌الله رئیسی به شرح زیر است:

حضرت آیت‌الله رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه

با تقدیم سلام و احترام

انعکاس خدمات ارزنده حضرتعالی در این مدت کوتاه‌ از تصدی، بی‌تردید بارقه امیدی است که لبخند رضایت را بر لبان طالبان عدالت می‌نشاند. کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به عنوان اتاق فکر تصمیمات مهم قانون در حوزه مسائل اجتماعی، به خوبی از ظرفیت بالا و والای چنین اقداماتی از سوی قوا و مرکز سیاستگذاری، آگاه است و می‌داند عزم صادقانه حضرتعالی تا چه حد در امر پالایش و سالم‌سازی محیط اجتماعی، اقتصادی و اداری کشور مؤثر است و می‌تواند مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سوی بالندگی بیشتر، هموار سازد. به هر حال اموری که این روزها که در آن قوه، به نام آن قوه و به تأسی از شهید بزرگوار بهشتی عزیز در مسیر انقلاب و رهبری خردمندش، انجام می‌شود، مایه مباهات فراوان است و از این‌رو به‌جا دانستیم که به مصداق «من لمیشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم. از خداوند سبحان مزید توفیقات آن ریاست معزز را خواهانیم. کمیسیون اجتماعی را در این مسیر همراه و همیار خود بدانید.

با تجدید ارادت

دکتر عبدالرضا عزیزی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

نظر شما