شناسهٔ خبر: 156883 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستور جلسات کمیسیون‌ها| بررسی تعطیلی پنجشنبه‌ها و تعیین اعضای جدید کمیسیون امنیت

مجلس وزرای اقتصاد و بهداشت در نشست‌های هفته آینده کمیسیون‌های بودجه و بهداشت حاضر خواهند شد و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.

به گزارش «نماینده»، دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی که قرار است در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه 26 الی 30 مرداد ماه جلسه داشته باشند منتشر شد.

بر همین اساس، طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران و تعطیلی روز پنج‌شنبه کلیه مراکز اداری،‌ آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها همانند تهران در کمیسیون آموزش بررسی خواهد شد.

طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی هم در کمیسیون اجتماعی در روز یکشنبه بررسی خواهد شد. درخواست نمایندگان متقاضی عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در روز شنبه در کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز یکشنبه در کمیسیون برنامه و بودجه حاضر شده و به سؤالات احمد همتی نماینده سمنان و نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه پاسخ خواهد داد.

در کمیسیون بهداشت و درمان سعید نمکی در روز شنبه حاضر شده و به سؤالات حسین فرهنگی نماینده تبریز، علیجانی نماینده تهران، پژمان‌فر نماینده مشهد و موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان پاسخ خواهد داد.

طرح حمایت از اقتصاد ملی و رونق تولید در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا هم در روز یکشنبه در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی خواهد شد.

روز شنبه در کمیسیون فرهنگی قرار است نشست مشترکی بین اعضای این کمیسیون با آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فضای مجازی برگزار شود.

برای مشاهده جزئیات دستور کارهای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی می‌توانید اینجا     را مشاهده کنید.

نظر شما