شناسهٔ خبر: 156867 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سرمایه کشور صرف رونق اقتصادی شود نه تشکیل وزارتخانه جدید

قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مخالف تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هستم، گفت: سرمایه کشور به جای تشکیل وزارتخانه جدید صرف رونق اقتصادی شود.

ه گزارش «نماینده» ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبه مجلس درباره تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و تایید این مصوبه از سوی شورای نگهبان، اظهار داشت: بهتر است سرمایه کشور به جای تشکیل وزارتخانه جدید صرف رونق اقتصادی شود.

وی با بیان اینکه بنده مخالف تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هستم، افزود: تشکیل این وزارتخانه هزینه زیادی دارد و آن را از جیب مردم برمی‌دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تأکید بر اینکه از اساس تشکیل چنین وزارتخانه نه تنها کمکی به رفع مشکلات نخواهد کرد بلکه موجب گسترده شدن و پیچیده‌تر شدن مشکلات خواهد شد، ادامه داد:در شرایط کنونی که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند؛ طبیعی است که تشکیل چنین وزارت خانه‌ای نیاز به بودجه کلان دارد و در چنین شرایطی صلاح نیست ما هزینه‌های جاری کشور را افزایش دهیم.

قاضی‌پور تاکید کرد: این مصوبه لازم‌الاجراست مگر آنکه دولت محترم نخواهد یا نتواند آن را اجرا کند که در این صورت لازم است دولت و شورای نگهبان چاره‌اندیشی کنند.

نظر شما