شناسهٔ خبر: 156823 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اصلاح‌طلبان مقصر اصلی اوضاع کشور هستند/ هدفشان فریب مردم است

حاجی دلیگانی/2 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند خود را از دولتمردان و شخص روحانی جدا کنند چراکه آنان مقصر اصلی اوضاع فعلی کشور هستند.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه ضعف عملکرد دولت در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در سبد رأی اصلاح‌طلبان تأثیرگذار خواهد بود، اظهار داشت: این روزها اصلاح‌طلبان با طرح مباحث انحرافی و فرار به جلو، به دنبال آن هستند که حساب خود را از روحانی جدا کنند، این در حالی است که آنان چه پیش از انتخابات و چه پس از آن هوادار پروپاقرص رئیس‌جمهور و دولت بودند.

وی با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه حمایت‌های جریان اصلاحات از روحانی را فراموش نمی‌کنند، ادامه داد: جریان اصلاحات به دنبال آن است که سرمایه اجتماعی بر باد رفته خود را احیا کند تا جایی که چندی پیش به دنبال آن بودند که روحانی از سمت ریاست جمهوری کناره گیری کند اما رئیس جمهور با درخواست آنان مخالفت کرد.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد: در واقع جریان اصلاحات با نگاه به انتخابات مجلس یازدهم بحث استعفا و کناره‌گیری رئیس جمهور و دولتش را مطرح کردند تا با عبور از روحانی بتوانند افکار عمومی را به رأی دادن به این جریان اقناع کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: پس از آنکه اصلاح‌طلبان نتوانستند به هدف خود مبنی بر استعفای روحانی از ریاست‌جمهوری برسند، سناریوی دیگری را برای انتخابات پیش بینی کرده‌اند مبنی بر اینکه در سخنرانی‌هایشان به نوعی حساب خود را از دولتمردان به ویژه شخص روحانی جدا کنند.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان این روزها مواضعی را اتخاذ می‌کنند که با مواضع قبلی‌شان در تضاد است، خاطرنشان کرد: آنان باید بدانند که با چند سخنرانی نمایشی نمی‌توانند مردم را فریب دهند و همه می‌دانند که جریان اصلاحات مقصر اصلی اوضاع و احوال فعلی کشور هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما