شناسهٔ خبر: 156809 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

توضیحات وزیر بهداشت درباره افزایش سهمیه پزشکی در کنکور ۹۸

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشجویان پزشکی بومی که از سهمیه ۳۰ درصدی استفاده کرده‌اند، نمره کمتری نسبت به بقیه پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری پزشکی کسب کرده بودند.

به گزارش «نماینده»، سعید نمکی در گفت‌وگویی درباره مطالبات کنونی تعدادی از دانشجویان پزشکی بهره‌مند شده از سهمیه 30 درصدی که مدعی هستند وزیر بهداشت و درمان وعده داده که این دانشجویان تا آخر مردادماه از تسهیلاتی مبنی بر احداث مطب و شرکت در آزمون تخصصی بهره‌مند می‌شوند، با بیان اینکه من در این مورد هیچ وعده‌ای نداده‌ام، گفت: دانشجویان پزشکی بومی که از سهمیه 30 درصدی استفاده کرده‌اند، نمره کمتری نسبت به بقیه پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری پزشکی کسب کرده بودند.

وی تصریح کرد: این افراد به دلیل پایین بودن امتیازی که کسب کرده‌اند، تعهد دادند تا در نقطه خاصی از کشور به ارائه خدمات بپردازند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، تأکید کرد: دانشجویان پزشکی بومی که از این سهمیه استفاده کرده‌اند باید تا آخرین روز تعهد خود را اجرا کنند و بنده ذره‌ای نسبت به اجرای این قانون عقب‌نشینی نخواهم کرد.

نظر شما