شناسهٔ خبر: 156787 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سوال یک نماینده از وزیر«صمت»+ محورهای سوال

رحمانی نماینده مردم ایذه در مجلس از طرح سوال خود از وزیر «صمت»درباره انتصاب‌های غلط در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش «نماینده»، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در یک سال گذشته شاهد التهاب ، بی‌ثباتی و افزایش قیمت‌های بی‌رویه در بازار خودرو بوده‌ایم، گفت: شرایط به وجود آمده در بازار خودرو نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اعمال نظارت و وظایف قانونی خود است.

وی ضمن انتقاد از مدیریت بازار خودرو از سوی دستگاه‌های متولی، ادامه داد: بازار خودرو در دست دلالان و واسطه‌هایی است که تنها به دنبال منافع نامشروع خود هستند که ضروریست برای ساماندهی این بازار دست واسطه‌ها را از بازار خودرو کوتاه کرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه متاسفانه وزارت صنعت، معدن و تجارت صرفا نظاره‌گر و تماشاگر شرایط به وجوده آمده، است و اقدام موثری برای ساماندهی و کاهش قیمت خودرو انجام نمی‌دهد، ادامه داد: لازم است تا وزارت صنعت و معدن در جهت ساماندهی بازار خودرو برنامه مناسب ارائه و اقدام لازم را انجام دهد.

خادمی تصریح کرد: به همین دلیل بنده سوالی را از رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه در زمان مدیریت بر وزارتخانه مذکور چه اقداماتی برای رفع مشلات مذکور انجام شده و به کدام برنامه ارائه شده عمل کرده‌اید را مطرح کرده‌ام.

وی تاکید کرد: مدیریت ناکارآمد، عدم عملکرد طبق برنامه ارائه شده به مجلس و همچنین انتصاب‌های غلط در این وزارتخانه از جمله محورهای سوال از وزیر «صمت» است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: از زمانی که وزیر صمت» مدیریت این وزارتخانه را بر عهده گرفته متاسفانه وزارتخانه‌ای که وضعیت خوبی نداشت، شرایطش بدتر شده است.

نظر شما