شناسهٔ خبر: 156765 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سوال از "آذری‌جهرمی" درباره شرکت شستکام + محورهای سوال

آذری جهرمی نماینده مردم سبزوار در مجلس از کلید خوردن طرح سوال از وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات درباره شرکت شستکام خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، از طرح سوال جمعی از نمایدگان از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات درباره شرکت «شستکام» مخابرات خبر داد.

وی در توضیح محورهای سوال از  آذری جهرمی، گفت: علت بستن قراردادها با کارگران مخابرات در سطح کشور به صورت متمرکز با یک شرکت به نام «شستکام»؟ علت بستن  قرارداد رانندگان مخابرات تهران با یک شرکت خاص به نام همراه اول؟ علت  منعقد شدن قرارداد با رانندگان به جای قرارداد با شخص با وسیله نقلیه؟ از جمله محورهای سوال از وزیر ارتباطات است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس اظهار داشت: اخیرا تمامی کارگزاران زیر مجموعه‌های مخابرات را مجبور کرده‌اند که با شرکتی به نام شستکام که از سوی برخی افراد تاسیس شده، قرار داد منعقد کنند که این موضوع باعث نارضایتی کارمندان این وزارتخانه شده و ما خواستار این هستیم که وزیر به این موضوع ورود کرده و شرکت شستکام منحل شود.

 اخیرا طرح سوال دیگری از سوی جمعی از نمایندگان از آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تبعیض مزدی در «مخابرات» در مجلس مطرح است.

نظر شما