شناسهٔ خبر: 156744 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امیرآبادی: اقتدار نیروهای مسلح امید را به جامعه تزریق کرد/ نتایج مثبت عقب‌نشینی دشمن

امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه اقتدار نیروهای مسلح موجب افزایش امید در جامعه و مثبت شدن روحیه‌ها شده است گفت: عقب‌نشینی دشمنان نتایج مثبتی را برای جمهوری اسلامی داشته است.

به گزارش «نماینده» مهدی امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره تاثیر افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در فرایندهای داخلی اقتصاد و بهبود روند بازار گفت: در طول ۴۰ سال اخیر و در هر جایی که جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنانش کوتاه نیامد و ایستادگی کرده و مقاومت نشان داده و در برابر توطئه‌ها انسجام ملی را حفظ کرد و از ظرفیت‌های کشور استفاده کرده و به مردم کشورمان اتکا کردیم و باور داشتیم که می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم، فرمول افزایش اقتدار در جمهوری اسلامی و تاثیر بر افزایش امید و بهبود روند اقتصاد جواب داده است.

وی افزود: عقب‌نشینی دشمنان نتایج مثبتی را برای جمهوری اسلامی داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: در بخش نظامی پیشرفت‌های بسیار خوبی را در نیروهای مسلح شاهد هستیم، ضمن اینکه در بحث سیاسی هم انسجام ملی حفظ شده و در مقابل دشمنان  در گفت‌وگوها با صلابت بیشتر وارد شدیم.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی به جهت اینکه اقتدار نیروهای مسلح موجب افزایش امید در جامعه شده و روحیه مردم مثبت‌تر شده است.

وی با اشاره به ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی گفت: وقتی نیروهای مسلح این پهپاد پیشرفته را با سامانه بومی ساقط کردند، امید در جامعه تزریق شده است و در حقیقت مردم کشورمان با شادی و نشاط بیشتری به امورات خود می‌پردازند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: با افزایش اقتدار نیروهای مسلح که در چند هفته اخیر ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده است، وضعیت معیشتی مردم کمی تغییر کرده و روبه ‌بهبود رفته است، ضمن اینکه وقتی امید به جامعه تزریق شده تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران تلاش بیشتری را برای رونق تولید در کشور می‌کنند.

امیرآبادی تصریح کرد: وقتی کشوری ببیند طرف مقابل تجهیزات و امکانات بیشتری داشته و اقتدارش بسیار بیشتر از تصورات موجود است، سرمایه‌گذاران خارجی هم برای ادامه تجارت به آن کشور مقتدر سفر کرده و امیدوار است که سرمایه‌گذاری در آن کشور برایش سودآور خواهد بود، ضمن اینکه سرمایه‌گذاران خارجی هم در کشور مقتدر آینده  روشن‌تری را در پیش روی چشمان خود خواهند دید.

وی در پایان گفت:‌در مجموع با افزایش نیروی اقتدار نیروهای مسلح ما شاهد کارآفرینی بیشتر در کشور و رونق تولید و بهبود اقتصاد خواهیم بود.

نظر شما