شناسهٔ خبر: 156736 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

بعید است اصلاح ساختار بودجه‌ای در سال ۹۹ اعمال شود/ دریغ از ارائه یک برگ کاغذ به مجلس

محمد حسینی2 عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ لایحه‌ای درباره اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه نکرده و حتی تاکنون یک برگ کاغذ به مجلس تقدیم نشده است.

به گزارش «نماینده» محمد حسینی، با اشاره به لایحه اصلاح ساختار بودجه گفت: دولت هیچ لایحه‌ای را درباره اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه نکرده و حتی  تاکنون یک برگ کاغذ به مجلس تقدیم نشده است.

وی تاکید کرد: نمایندگان تنها صحبت‌هایی را درباره این موضوع در جلسات غیر علنی استماع کرده‌اند که این مسائل هم البته راضی کننده و قانع کننده نبوده است.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح ساختار بودجه تصریح کرد: با این روش که دولت طی می‌کند بعید است اصلاح ساختار بودجه‌ای در سال ۹۹ اعمال شود ضرورت دارد دولت براین مسئله اهتمام بورزد.
 
سخن سخنگو
 مجلس شورای اسلامی در تاریخ (یکشنبه ۲۳ تیرماه) پیرو بررسی موضوع اصلاح ساختار بودجه جلسه غیر علنی برگزار کرد. اسدالله عباسی درباره جزئیات این جلسه گفت:در این جلسه و براساس بررسی اصلاحات بودجه در فرصت زمانی دوساله، مقرر شد تا بودجه سال ۹۹ به ضمینه سال ۹۸ براساس فرمت تعیین شده تصویب شود.

نظر شما