شناسهٔ خبر: 156731 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

کشف کشتی نوح در کوه آرارات

کشتی نوح داستان کشتی مقدس نوح را همه می دانند، یک کشتی بزرگ که به خواستِ خداوند توسط حضرت نوح ساخته شد تا این پیامبر بتواند خودش، خانواده اش، تعدادی از حیوانات و کسانی که به او ایمان آورده بودند را از طوفان نجات دهد. در واقع می توان گفت ساخت این کشتی با هدف ادامه حیات بر روی زمین، بعد از آن سیل مهیب صورت پذیرفت.

داستان کشتی مقدس نوح را همه می دانند، یک کشتی بزرگ که به خواستِ خداوند توسط حضرت نوح ساخته شد تا این پیامبر بتواند خودش، خانواده اش، تعدادی از حیوانات و کسانی که به او ایمان آورده بودند را از طوفان نجات دهد. در واقع می توان گفت ساخت این کشتی با هدف ادامه حیات بر روی زمین، بعد از آن سیل مهیب صورت پذیرفت.

امروزه یک باور عمومی مبنی بر وجود کشتی نوح در کشور ارمنستان وجود دارد که سبب شده توجه گردشگران تور لحظه آخری به این مکان جلب شود. گفته می شود این کشتی عظیم در بالای کوه آرارات در یک قطعه یخی قرار دارد. خوب است بدانید تفحس های زیادی برای یافتن این کشتی در کوه آرارات انجام شده که تمامی آن ها بی نتیجه ماندند. با این وجود همچنان ارمنی ها بر این باور تاکید می کنند و حتی سمبل این کشتی را بر روی لباس های خود دارند.

به دلیل مرز مشترکی که کشور ارمنستان با ایران دارد، فاصله کمی بین این دو کشور می باشد و سالانه تعداد زیادی از توریست ها آفر لحظه آخری تور ارمنستان را برای سفر به این کشور زیبا انتخاب می کنند. در سفر به این کشور می توانید علاوه بر بازدید از منطقه مورد نظر که در کوه آرارات واقع شده، از سایر دیدنی ها و جاذبه های این کشور هم که جذابیت های زیادی دارند، بازدید به عمل آورید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. کوه های آرارات دارای چشم اندازی تماشایی هستند که تماشای آن ها برای هر جهانگردی لذتبخش می باشد.

برای سفر به این کشور می توانید ابتدا تور گرجستان دقیقه 90 را تجربه کنید که قیمت بسیار مناسبی دارد و سپس از خاک این کشور راهی مقصد مورد نظر خود شوید. کشور گرجستان هم دارای امکانات بی نظیری است و سفر به آن بسیار دلپذیر می باشد.

نظر شما