شناسهٔ خبر: 156720 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ارسال درخواست به هیأت‌رئیسه مجلس برای ورود مجدد به پرونده تحصیلی «حسین فریدون»

فریدون عضو کمیسیون‌ آموزش مجلس گفت: درخواست این کمیسیون به هیات رئیسه مجلس برای ورود مجدد به پرونده تحصیلی «حسین فریدون» ارسال شده است، تا با توجه به اطلاعات جدید تخلف وی را بررسی کنیم.

به گزارش «نماینده»، سیدمحمد جواد ابطحی عضو کمیسیون‌ آموزش مجلس، درباره آخرین وضعیت ورود این کمیسیون‌ به تخلفات دانشگاهی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور گفت: با توجه به اینکه این پرونده اعمال ماده 234 شده و رئیس جدید این کمیسیون‌ چندین موضوع را از سال‌های قبل از حالت راکد به حالت جاری تبدیل کرده‌اند، این موضوع هم در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: آقای احمدی لاشکی و آقای خانلری، نمایندگان عضو کمیسیون آموزش مجلس برگه مربوط به اعمال ماده 234 را امضا کردند تا گزارش در اختیار این کمیسیون‌ قرار گیرد تا ورود به این موضوع ایراد قانونی نداشته باشد.

عضو کمیسیون‌ آموزش مجلس تصریح کرد: قرار است موضوع ورود کمیسیون‌ آموزش و تحقیقات مجلس و اعمال ماده 234 در این باره همراه با نامه‌ای از سوی رئیس این کمیسیون‌ به هیات رئیسه ارجاع شود تا اقدامات لازم در این باره صورت گیرد.

به گزارش فارس، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیش از این اعلام کرده بود که قرار است 6 پرونده از جمله تخلفات دانشگاهی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور مجدد در این کمیسیون‌ مطرح شود.

نظر شما