شناسهٔ خبر: 156712 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جاسمی در گفت‌وگو با «نماینده»:

شورای نگهبان و دستگاه قضایی با هزینه‌کرد پول‌های فاسد در انتخابات مقابله کنند

جاسمی  نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه متاسفانه افرادی هستند که با ارتباط های خاصشان، پول های فاسد را وارد عرصه انتخاباتی خود می‌کنند، گفت: از شورای نگهبان و دستگاه قضایی درخواست جدی داریم که نسبت به این موضوع ورود داشته باشند.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «نماینده» با اشاره به هزینه کرد پول‌های فاسد در انتخابات، اظهار داشت: متاسفانه در ماههای منتهی به انتخابات موضوع پول فاسد داغ می‌شود و ای کاش رسانه ها و دستگاههای نظارتی این موضوع را بعد از انتخابات و در طول دوره چهار ساله رصد و نظارت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که با مردم ارتباط دارند و به دنبال رفع مشکل مردم مستضعف هستند قطعا به دنبال راهکارهای غلط برای اهداف خود نمی‌رود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه افرادی هستند که با ارتباط های خاصشان، پول های فاسد را وارد عرصه انتخاباتی خود می‌کنند؛ لذا از شورای نگهبان و دستگاه قضایی درخواست جدی داریم که نسبت به این موضوع ورود داشته باشند و جلوی افرادی که از این طریق به دنبال مطامع و منافع خودشان هستند بایستد.

جاسمی تاکید کرد: ریشه پول فاسد از خود افراد نشأت می‌گیرد و به نظرم خود نمایندگان باید افراد ناسالم را به شورای نگهبان و دستگاه قضایی معرفی کنند تا آنها نیز نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: برخی افراد که در انتخابات های مختلف مثل مجلس به رقیب خود باختند علت باخت خود را نداشتن پول میدانند و با زد و بند به دنبال تخریب رقیب و ورود به عرصه انتخابات هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: این افراد علاوه بر اینکه فضای کشور را مسموم می‌کنند در صورت انتخاب در دوران نمایندگی شان هم به جای اینکه به فکر قشر مستضعف و محروم باشند به دنبال زدو بند و پر کردن جیبشان هستند که به نظرم این افراد لایق خدمت کردن در نظام را ندارند.

نظر شما