شناسهٔ خبر: 156677 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

کیش؟؟ حالا کجا بمونیم؟

هتل کیش

حالا که انتخاب سخت مقصد را پشت سر گذاشتید و تصمیم گرفتید جزیره مرجانی کیش را ببینید، شاید دومین دغدغه این باشد که شب را کجا بمانیم. اگر فصل تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کرده باشید و ترجیحتان سفری کوله به دوش و رها است، تصور اینکه شب را در سواحل نیلگون بمانید و اقامتگاهی برای سفرتان در نظر نگیرید را بهتر است از سر بیرون کنید. هوای شرجی سفرتان را تلخ می‌کند. با این اوصاف آب و هوای تابستان جزیره نیز طرفداران خودش را دارد. اگر ماه‌های خاص قمری مثل ماه رمضان، محرم و صفر به کیش بروید شاید هزینه اقامتتان حتی به نصف هم برسد. یکی از مهارت های سفر کردن پیدا کردن تور ارزان قیمت است که با تجربه کافی از سفر کردن به دست می آید.

این روزها در دسترس بودن اینترنت، شرایط را برای یک سفر آرام و آسوده فراهم کرده؛ شما با مراجعه به سایت کی سفر خیلی راحت می توانید از بسته های مسافرتی آن بهرمند شوید و می‌بینید که محل و هزینه هر شب اقامت را به آسانی در اختیار ما می‌گذارند. در واقع با روش آنلاین می‌توانیم برآوردی حدودی از هزینه سفرمان نیز داشته باشیم. وب سایت کی سفر سعی دارد با کمترین هزینه‌ها خاطره‌ای خوشی را  برای شما ایجاد کند. همچنین وب سایت کی سفر در فصول مختلف سال تور لحظه آخری کیش برگزار می کند که از این طریق می‌توانید سفری به‌صرفه داشته باشید.

معمولا رزرو هتل از دغدغه‌های همیشگی افرادی است که زیاد سفر می‌کنند و از همین رو داشتن اطلاعاتی از هتل‌ها، اقامت‌گاه‌های مقصد و قیمت تور کیش سنجیدن کیفیت و تناسبش با جیب، آرامش خاطری برای مسافر به ارمغان دارد. تعداد هتل‌های شهر کیش خیلی زیاد است و شاید به نظر آید که تمام هتل‌ها لوکس و ساحلی هستند. اما اینطور نیست، ما معرفی هتل‌های ارزان و با قیمت معقول را فراموش نمی‌کنیم.

با سر زدن به سایت‌های رزرو هتل و ورود به بخش مربوط به شهر کیش می‌توانید فهرست کامل هتل‌های این جزیره را ببینید. تمامی قیمت‌های اقامت گفته شده در زیر بدون تخفیف است و در سایت‌های مختلف با 10 درصد تا 80 درصد تخفیف این هتل‌ها را می‌توانید رزرو کنید؛ پس از قیمت‌ها نترسید.

 خب اطلاعاتی که از این فهرست هتل‌ها می‌گیریم شامل چه نکاتی می‌شود؟

اگر کیفیت و قیمت اولویت اول را برای انتخابتان داشته باشد؛ می‌توانید با نگاهی اجمالی به نام هتل‌ها و مقایسه ستاره‌های کنارش با سکه‌های جیبتان، هتل مورد نظرتان را بیابید. در این فهرست می‌توانید تصویری از اتاقتان و چشم‌انداز پنجره‌هایش را ببینید و یا با توجه به نسبت اهمیت مراکز تجاری و تفریحی هتل خود را انتخاب کنید. اینکه اهل ورزش یا اینترنت باشید هم انتخاب هتل‌تان را تحت‌شعاع قرار می‌دهد.

پیشنهادات هتل‌های کیش را از قسمت هیجان‌انگیز و رویاییش شروع می‌کنیم؛

از آن‌جایی که نگین خلیج‌فارس منتظر شماست و سیر شدن از آبی نیلگونش شدنی نیست، هتل ترنج کیش این عطش تمام نشدنی را با ابتکاری به سبک جزایر استوایی رفع کرده است. هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی ایران است که روی خلیج فارس ساخته شده و اقامت روی دریا را پیشکش مهمانانش می‌کند. دریچه شیشه‌ای کف اتاق، حجت را برای کلمه رویا تمام کرده است. سالن بدنسازی، زمین والیبال ساحلی، سالن اسپا و ماساژ و پارک بازی کودکان از امکانات تفریحی هتل است. هزینه اقامت یک شب در این هتل 1,800,000 تومان است که در وبسایت‌ها با تخفیف لحاظ شده با قیمت کمتری می‌توانید رزرو کنید.

هتل مارینا از وسوسه انگیزترین هتل‌های کیش است و بزرگترین فضای سبز در جزیره را دارد. دوچرخه‌سواری، سونا، جکوزی و سالن بدن‌سازی از پکیج محبوب برای ورزشکارها است. ماساژورهای تایلندی، فضای سبز، دریاچه‌ها و آب‌نماهای پارک و اسکله اختصاصی هتل برای آرامش و رفع خستگی محیا هستند. دوست‌داران ورزش‌های دریایی، غواصی و جت اسکی با چند قدم پیاده‌روی به مقصدشان می‌رسند. قیمت اقامت در یک شب برای دو نفر با چشم‌انداز دریا 1,320,000 تومان درمی‌آید.

هتل بین‌المللی کیش هتلی 5 ستاره که امکانات رفاهی‌اش متناسب با ستاره‌هایش است؛ استخر روباز، جکوزی، سالن زیبایی، ماساژ، کافی‌شاپ و خانه کودک برای بچه‌ها دارد که در کنار بیدار شدن با چشم اندازی جذاب رو به دریا، فضا را بس رویایی می‌کند. به علاوه به بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش و مرکز تفریحی مریم نزدیک است. هزینه یک شب اقامت در این هتل 386هزار تومان است.

هتل داریوش هم از دیگر هتل‌های گران کیش است که با وجود قدمت ساخت 50 ساله‌اش جزو هتل‌های لوکس محسوب می‌شود. ساختمان هتل داریوش با سمبل‌های هخامنشی مزین شده همچنین داخل ساختمان با وجود مبلمان‌های طرح هخامنشی و پرده‌های زیبا دکوراسیونی سلطنتی دارد. رستورانی زیبا به نام پاسارگاد با ستون‌هایی مشابه پاسارگاد تخت جمشید و وجود استخر روباز، جکوزی و سونا برای مهمانان آقا و خانم لذت سفر را برای‌شان دوچندان می‌کند. تفریحات اختصاصی مثل سالن بیلیارد، زمین تنیس، کادر غواصی هتل و ساحل اختصاصی با اتاق های کابانا حس اقامت در هتل‌های جزایر قناری را می‌دهد و سفر دلنشین و خوشایندی برای شما می‌سازد. هزینه یک شب اقامت در این هتل 690 هزار تومان است که با قیمت کمتری در تخفیف‌های وبسایت‌ها به صورت آنلاین می‌توانید رزرو کنید.

هتل 5ستاره میراژ کیش از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز کیش است. به دریا نزدیک است پس می‌توان حدس زد تفریحات ساحلی متنوعی مثل جت‌اسکی، قایق‌سواری، غواصی و ... داشته باشد. نزدیکی به مراکز خرید مریم و ونوس و مروارید از دیگر مزیت‌های این هتل است. هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته این هتل 880 هزار تومان است. 

این‌ها چندی از هتل‌های 5ستاره و لوکس کیش بودند که طرفدار زیادی در سایت‌ها داشتند. در ادامه می‌خواهیم هتل‌هایی را معرفی کنیم که شاید محبوب‌تر از نظر خانوم‌ها باشد؛ هتل‌های نزدیک به مراکز خرید.

دغدغه‌ای که در اکثر مسافرت‌ها وجود دارد مدیریت زمان است. با انتخابی هوشمندانه برای هتل با توجه به اولویت‌های سفرتان، می‌توانید در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و مناطق دیدنی بیشتری را در سفرتان بگنجانید تا نهایت استفاده و لذت را از این جزیره مرجانی ببرید.

چندی از هتل‌های کیش در حاشیه جزیره کیش و به دور از مراکز خرید قرار دارد که برای کسانی که اتوموبیل شخصی ندارند و یا وسیله نقلیه اجاره نکردند انتخاب به صرفه‌ای نیست. به واقع هم بیشتر مسافران جزیره کیش از تاکسی استفاده می‌کنند. پس با انتخاب هتل‌هایی نزدیک به مراکز خرید و دریا می‌توانید گرمای روز را به خرید در پاساژها و خنکای غروب و شب را به قدم زدن در کنار دریا اختصاص دهید.

هتل بین‌المللی کیش یکی از این هتل‌ها است که در گروه هتل‌های رویایی نیز قرار داشت.

هتل 4 ستاره سورینت صدف کیش با نمایی به شکل صدف که در نزدیکی مراکز خرید زیتون، مروارید و سارینا2 قرار گرفته است. این هتل در سال 81 ساخته شد و در سال 92 بازسازی شد. سالن بیلیارد، استخر روباز، رستوران و کافی‌شاپ روباز با منظره آبی خلیج فارس دارد. هتل سورینت 3 رستوران دارد که در رستوران کوه نور موسیقی زنده چاشنی غذاهای ایرانی و فرنگی آن است. همچنین این هتل با داشتن رستوران چینی دورین، رستوران دلفین و 3 کافی‌شاپ خدمات بر شکم را تمام کرد. یک شب اقامت 600 هزار تومان برایتان آب می‌خورد.

‌خب می‌رسیم به مسافرانی که گردش و تفریح و خرید در سطح شهر را به اقامت در یک هتل لوکس ترجیح می‌دهند و تنها به گذراندن شبی آرام با موسیقی دریا یا اصلا سکوت هم قانع هستند.

هتل 3ستاره شایلی کیش برای کسانی که می‌خواهند ارزان‌تر سفر کنند پیشنهاد خوبی است چراکه این هتل یکی از معتبرترین هتل‌های کیش است و در سال 94 بازسازی شد و بنای تمیز و نو دارد. این هتل در بلوار دریای کیش واقع شده و به مراکز خرید مریم2 و ونوس نزدیک است. رستوران، کافی‌شاپ، خشکشویی، اینترنت پرسرعت دارد. هزینه اقامت برای دو نفر شبی 170 هزار تومان است.

هتل ستاره ویلایی است و در سال 85 افتتاح و سال 95 بازسازی شد و دو ستاره به نام خود ثبت کرد. موقعیت مکانی هتل نسبت به مراکز خرید پردیس 1و 2 و ساحل خلیج مناسب است.  همچنین فاصله کمی از شهر باستانی حریره و پلاژ آقایان و بانوان جهت شنا دارد. چشم‌انداز پنجره اتاق‌ها خیابان است و پارکینگ و استخر ندارد. اینترنت نامحدود در لابی دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل برای دو نفر 120 هزار تومان است.

هتل دو ستاره تماشا در میدان امیرکبیر کیش قرار دارد و ساخته‌ی سال 77 و در سال 91 بازسازی شده است. فاصله هتل از شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره و کشتی یونی و مسیر ویژه دوچرخه سواری کم است. پارکینگ، استخر و اینترنت در لابی ندارد. هزینه ای که دو نفر بابت یک شب اقامت باید بپردازید 110 هزار تومان است.

اگر خانه دربست می‌خواهید می‌توانید از سایت‌ها، سوییت های ویلایی یا شهری رزرو کنید که از قیمت‌های پایین تا بالا و خیلی بالا تنوع دارد.

نظر شما