شناسهٔ خبر: 156583 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

در گفت‌وگو با «نماینده» مطرح شد؛

پژمانفر: تخلف مالی «نود» محرز شود، تشکیل پرونده در دستگاه قضایی را پیگیری می‌کنیم

پژمانفر// عضو کمیسیون فرهنگی تاکید کرد: اگر تخلف مالی برنامه نود محرز شود حتما پیگیری خواهیم کرد و پرونده موضوع را تشکیل به سپس به دستگاه قضایی ارسال خواهیم کرد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به تخلفات مالی برنامه نود، اظهار داشت: در ارتباط با تخلفاتی که در بخش های مختلف صورت می‌گیرد، دستگاه های متولی نظارت باید نسبت به تخلفات صورت گرفته گزارشات خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: طبیعتا مجلس در بررسی تخلفات نمی‌تواند مثل دستگاه قضایی ورود کند، اما مجلس مُصر به این است که اگر تخلفی صورت گرفته، دستگاه‌های بازرسی ورود پیدا کنند و اگر تخلف محرز شد پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تخلف مالی برنامه نود محرز شود حتما پیگیری خواهیم کرد و پرونده موضوع را تشکیل به سپس به دستگاه قضایی ارسال خواهیم کرد.

پژمانفر تصریح کرد: این انتظار می رود که دستگاههای بازرسی و امنیتی نسبت به این موضوع ورود پیدا کنند و اگر تخلفی صورت گرفته حتما با مجرم و یا مجرمین برخورد قانونی صورت گیرد.

وی معتقد است: آن چیزی که ما دنبال می‌کنیم عدالت برخورد با متخلفین است و باید همه متخلفین با یک چشم و در یک راستا به خطاهای آنها نگاه شود و انتظارمان این است این مهم محقق شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به مستندات موضوع سوال خواهم کرد و در صورت اثبات بروز خطا، تخلف را پیگیری خواهم کرد تا با مجرمین برخود شود.

پژمانفر تاکید کرد: از هیچ متخلفی حمایت نمی‌کنیم مخصوصا افرادی که تخلف مالی دارند، البته افرادی هستند که با سیاسی جلوه دادن برخی موضوعات سعی دارند حقوق مردم را بر فضای سیاسی خود ترجیح دهند که البته مردم این افراد را باید در این موضوعات بشناسند. 

نظر شما