شناسهٔ خبر: 156505 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بررسی شکایت استاندار تهران از یک نماینده در جلسه هیئت نظارت

جمالی نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نشست امروز این هیئت را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»، محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در تشریح نشست امروز این هیئت گفت: محسنی بندپی رئیس سابق بهزیستی کشور و استاندار فعلی تهران به دعوت هیئت نظارت برای ارائه توضیحاتی در نشست امروز حضور یافت.

وی ادامه داد: بندپی درباره شکایت خود علیه یکی از نمایندگان استیضاح کننده ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسائل مطروحه در آن جلسه، ادله و مدارک خود را ارائه کردند، امیدواریم هیئت نظارت با توجه به گذشت حدود یک سال از موضوع این شکایت، به زودی به جمع بندی برسد.

جمالی همچنین از حضور معاونت حقوقی پارلمانی نیروی انتظامی در نشست امروز خبر داد و بیان کرد: نیروی انتظامی هم علیه یکی از نمایندگان مجلس که افتراء و توهین‌هایی را نسبت به پرسنل نیروی انتظامی در یکی از شهرستان‌ها انجام داده بود، شکایتی را به هیئت نظارت ارائه کرده بود که امروز ما در هیئت نظارت توضیحات ناجا را شنیده و مدارک را بررسی کردیم، اما با توجه به اینکه پزشکیان رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید اداره جلسه علنی امروز را بر عهده می‌گرفتند جلسه این هیئت را پایان دادیم.

شایان ذکر است؛ حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر چندی پیش در این شهرستان با پرسنل نیروی انتظامی درگیری لفظی پیدا کرده و به آنها توهین کرده بود.

همچنین رستمیان نماینده مردم دلفان در زمان بررسی استیضاح ربیعی وزیر سابق کار در مجلس، مواردی را علیه محسنی بندپی مطرح کرده بود.

نظر شما