شناسهٔ خبر: 156457 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سالاری: قرار نبود به بنیاد مستضعفان پول بدهیم

سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: قرار نبود به خاطر گرفتن باغ عبقری و وثوق‌الدوله پولی به بنیاد مستضعفان بدهیم و باید این موضوع اصلاح شود.

به گزارش «نماینده»، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از سازمان بوستان‌ها به واسطه ساخت فضای سبز تشکر کرد و گفت: اهتمام خاصی در این سازمان برای افزایش فضای سبز دیده می‌شود.

وی گفت: براساس درخواستی که اعضای شورای شهر تهران از بنیاد مستضعفان و شخص سعیدی کیا داشتند وی موافقت کردند دو باغ متعلق به بنیاد یعنی عبقری و وثوق الدوله به عنوان فضای عمومی به شهروندان داده شود.

سالاری ادامه داد: اعضای شورای شهر به شدت پیگیری کردند تا این موضوع به سرانجام رسید و به مردم داده شد.

وی افزود: البته قرار نبود ما در اعضای این دو باغ پولی به بنیاد بدهیم و قرار بود بنیاد برای ایفای نقش‌های اجتماعی خود این کار را بکند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: قرار بود این دو باغ به مردم تهران از سوی بنیاد هدیه شود و گر نه چه ضرورتی داشت در منطقه 2 و منطقه ۱۴ که سرانه فضای سبز مناسب است ما پارک بخریم.

سالاری گفت: اگر قرار باشد ما برای پارک پول بدهیم این پول را در مناطق کم برخوردار هزینه می‌کنیم که حداقل شهر برای همه افراد سکونت پذیرتر باشد.

وی افزود: باید برای این موضوع فکری شود و گرنه این موضوع اصلا منطقی نیست.

نظر شما