شناسهٔ خبر: 156440 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اتمام حجت مجلس با وزیر راه/ قیمت «مسکن» ۲۰ درصد کاهش می‌یابد

 رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد که مردم مطمئن باشند قیمت مسکن به زودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود.

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: ما اخیرا طی جلساتی با وزیر راه و شهرسازی مذاکرات جدی در خصوص بحث مسکن و افزایش قیمت غیرمنطقی و نابسامانی در این بازار صحبت کرده‌ایم.

وی افزود: ما یکشنبه هفته جاری(۳۰ تیرماه ۹۸) با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جلسه خواهیم داشت و این در واقع نوعی مطالبه است تا ببینیم با توجه به مذاکرات صورت گرفته، اخیر اقداماتی که از سوی وزارتخانه برای ساماندهی مسکن صورت گرفته چه بوده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد ما قرار است در این جلسه فوق العاده، از وزیر راه بپرسیم که اخیرا برای مسکن چه کارهایی انجام داده است.

رضایی در ادامه عنوان کرد که در جلسه روز یکشنبه قرار است اتمام حجتی با وزیر راه صورت گیرد و در این رابطه جزئیات دقیق اقدامات صورت گرفته را جویا شویم.

وی ادامه داد: قطعاً در این جلسه فقط ارائه گزارش عملکرد محور جلسه نخواهد بود و قطعاً ما از وزیر سوال می‌کنیم که دقیقاً چه کار کرده است و خروجی کار خود را باید به ما بگوید.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد:‌ ما در جلسه علنی مجلس هم در خصوص مسکن کامل صحبت کرده‌ایم لذا قرار بوده است در این مدت دولت و وزارت راه در ساماندهی وضعیت مسکن آن هم در فصل نقل و انتقالات اقدام ویژه‌ای داشته باشد؛ بنابراین در این نشست قرار است مجموعه اقدامات صورت گرفته مورد سوال واقع شود وزیر راه نیز باید توضیح دهد که پس از جلسات علنی و غیرعلنی مجلس برای مسکن خروجی کار او چه بوده و چه اتفاقی تا کنون افتاده است.

وی در خاتمه اعلام کرد که مردم مطمئن باشند قیمت مسکن به زودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود.

نظر شما