شناسهٔ خبر: 156306 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توضیحات نماینده اصفهان درباره حادثه تیراندازی شب گذشته/سوءقصدی در کار نبود

سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس در باره حادثه تیراندازی شب گذشته توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز پارلمان در مورد حادثه شب گذشته و انتشار برخی اخبار مبنی بر سوءقصد به وی در جمع خبرنگاران گفت: این خبر جوسازی بوده است و مسأله سوءقصد به بنده نبود. سینه ما آماج گلوله‌های منافقین است. اگر مردی باشد که بتواند این کار را انجام دهد، انجام می‌دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این شایعه که شب گذشته پخش شد، واقعیت ندارد. بنده برای مصاحبه تلویزیونی دعوت شده بودم و زمانی که در محل مصاحبه حضور یافتم، ناگهان صدای دو شلیک را شنیدم. مجری برنامه چند بار جا به جا شد و گفت که گویا اتفاقی افتاده است، در نتیجه ذهن بنده به این سمت رفت که ممکن است برای محافظم اتفاقی افتاده باشد و لذا بلافاصله پایین آمدم.

سالک ادامه داد: قضیه از این قرار بود که دو موتورسوار که بر روی هر موتور دو نفر نشسته بودند، طبق شواهد عینی به محافظ بنده که در ماشین نشسته بود، حمله کردند. کیف بنده نیز در داخل خودرو بود و محافظ بنده احساس کرده بود که آنان می‌خواهند کیف مرا به سرقت ببرند، به همین دلیل اسلحه می‌کشد و در لحظه‌ای که مسلح می‌شود، احتمالاً به خود شلیک کرده است.

وی اضافه کرد: محافظ بنده سپس از خودرو پایین می‌آید و آن سارقان را تحت تعقیب قرار می‌دهد و تا سر چهارراه نیز به دنبال آن‌ها می‌رود، در آنجا یک تیر هوایی شلیک می‌کند و بر روی زمین می‌افتد که در این لحظه متوجه می‌شود، مجروح شده است.

نماینده مردم اصفهان گفت: بلافاصله حراست مجلس و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر می‌شوند و با شاهدان عینی نیز صحبت می‌کنند. در جمع‌بندی مشخص شد که موضوع سرقت بوده است البته همچنان این موضوع در حال بررسی است تا نتیجه نهایی اعلام شود.

سالک اظهار داشت: اکنون محافظ بنده در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است و خوشبختانه صدمه جدی به وی وارد نشده است. احتمالاً آن‌ها به دنبال سرقت کیف بنده بودند و قصد سوءقصد به بنده نبوده است چراکه اگر کسی بخواهد به بنده سوءقصدی داشته باشد باید خودم را مورد هدف قرار دهد.

وی گفت: یکی از همکاران نماینده مصاحبه‌ای مبنی بر اینکه به بنده سوءقصدی شده است، انجام داده است و در ادامه گفته راننده بنده مجروح شده است اما من به‌صراحت می‌گویم که بحث، سوءقصد به بنده نبوده است و این خبر را رد می‌کنم.

سالک در پاسخ به این سؤال که آیا سارقان مسلح بوده‌اند یا خیر اظهار داشت: در این زمینه اطلاعی ندارم البته نیروی انتظامی در حال انجام تحقیقات و بررسی‌ها است تا نتیجه نهایی مشخص شود.

نظر شما