شناسهٔ خبر: 156268 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پرداخت حقوق‌های نجومی در دستگاه‌های دولتی

کمیسیون اصل 90 سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با انتقاد از تمکین نکردن برخی دستگاه‌های دولتی به قانون مجلس برای پرداخت نکردن حقوق‌های نجومی، گفت: گزارشی ار وضعیت پرداخت‌ها در دستگاه‌های دولتی در این کمیسیون تهیه می‌شود.

به گزارش «نماینده»، بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های دولتی هنوز نسبت به جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی اقدام نکرده‌اند، گفت: گزارش‌های متعددی به کمیسیون اصل 90 مجلس واصل شده، مبنی بر اینکه هنوز برخی دستگاه‌های دولتی، قانون مصوب مجلس درباره مقابله با حقوق‌های نجومی را اجرا نکرده‌اند.

وی افزود: بعضا اطلاعات پراکنده‌ای نیز از دستگاه‌های دولتی مبنی بر پرداحت حقوق‌های نجومی به ما در کمیسیون اصل 90 مجلس می‌رسد که با دستگاه‌های مربوطه مکاتبات لازم را انجام داده‌ایم و منتظر پاسخ آنها در این باره هستیم.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در تصریح کرد: باید وضعیت پرداخت حقوق‌ها در دستگاه‌های دولتی که از بودجه عمومی کشور ارتزاق می‌کنند، مشخص شود.

پارسایی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است گزارشی از وضعیت پرداخت حقوق‌ها و میزان اجرای قانون جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی در کمیسیون اصل 90 مجلس تهیه کنیم.

نظر شما