شناسهٔ خبر: 156244 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توضیحاتی درباره خبر جعلی حذف یک گزارش از آرشیو سایت شورای نگهبان

شورای نگهبان// اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان در پی انتشار خبری جعلی مبنی بر حذف یک گزارش از آرشیو سایت شورای نگهبان در فضای مجازی برای تنویر افکار عمومی در این مورد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش «نماینده»، پیش از ظهر دیروز پنج شنبه ۲۰ تیر، خبری جعلی مبنی بر حذف یک گزارش از آرشیو سایت شورای نگهبان در فضای مجازی منتشر شد که اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان برای تنویر افکار عمومی در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن کامل اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال طراحی نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان و انتقال کامل اخبار از نسخه قبلی، و راه‌اندازی آزمایشی نسخه جدید از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۸، اخباری که به آدرس‌های قبلی در موتورهای جستجو نمایه سازی (indexing) شده و یا در سایت‌ها به آن‌ها لینک شده، ممکن است با مراجعه کاربران به آن خبر با پیغام خطا مواجه شده و به نسخه جدید هدایت شود که در این صورت کاربر می‌تواند با جستجوی عنوان خبر در سایت جدید به خبر موردنظر دسترسی پیدا کند.

خبرفوق با کد (۱۳۲۲)  تحت عنوان «گزارش تفصیلی شورای نگهبان پیرامون دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» در دسترس مخاطبان قرار دارد.

گزارش تفصیلی شورای نگهبان پیرامون دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به توضیح اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد برای صیانت از آراء مردم پرداخته است منتشر شده بوده است.

نظر شما