شناسهٔ خبر: 156126 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فولادگر: دولت انحصار زدایی در صنعت خودروسازی را ساماندهی کند

فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بر لزوم دولت انحصار زدایی در صنعت خودروسازی و همچنین ساماندهی بازار خودرو از سوی دولت تاکید کرد.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: علی رغم موفقیت‌های فراوان نظام جمهوری اسلامی در ابعاد سیاست خارجی، سیاست داخلی و مردم سالاری دینی و امور دفاعی، امنیتی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی امروزه شاهد مشکلات اقتصادی فراوانی در کشور هستیم.

وی افزود: پسندیده نیست برای ملتی که این‌گونه شایسته 40 سال انقلاب را اداره کرده است، هنوز مشکلات معیشتی از نوع توزیع گوشت یا گرانی‌هایی که امروز خاطر مردم را آزرده کرده است، وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44، همجنین عنوان کرد: امیدواریم مسئولان در این ایام به شدت در جهت حل این مشکلات مردم اقدام موثر داشته باشند.

وی همچنین درخصوص انحصار زدایی در صنعت خودروسازی اظهار داشت: اکنون که  طرحی برای بررسی این موضوع به کمیسیون صنایع بازگشته است، در چارچوب مصوبه مجلس درخصوص انحصارزدایی از این صنعت و ایجاد زمینه رقابتی و همچنین دولت باید کار ساماندهی و تنظیم‌گری انجام دهد.

فولادگر بر همین اساس اضافه کرد: امیدواریم مردم و صاحب نظران پیشنهاداتشان را حتما به مجلس بدهند و از خودروسازان درخواست می کنیم مصوبات تنظیم قیمت و همچنین با توجه به تصمیمات اخیر دولت عمل کند. 

وی در راستای حمایت از تولیدات داخلی بیان کرد:‌ لازم است از قطعه سازان حمایت شود تا زنجیره تولید متوقف نشود و با عرضه بیشتر قیمت ها را کاهش دهند و مردم هم در این زمینه رضایت نسبی شان حاصل شود.

نظر شما