شناسهٔ خبر: 156121 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خادمی: اجرای اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد

خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه باید اجرای اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت نفت قرار گیرد گفت: شخص وزیر نفت باید فردی معتقد به استفاده حداکثری از توان و تولید داخل باشد.

به گزارش «نماینده»، هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید وزیر نفت در شرایط فعلی از آبرویش برای کشور بگذرد و تمام تلاش خود را برای دور زدن تحریم‌ها کند گفت: دستور اصلی و اولویت دار وزارت نفت باید اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی افزود: اینکه وزیر نفت و مدیران این وزارتخانه به استفاده حداکثری از توان و تولید داخلی و علم و تعهد شرکت‌های دانش بنیان در شرایط فعلی معتقد باشد بسیار اهمیت دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: استفاده از ادبیات پوپولیستی به جای اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی دردی دوا نمی‌کند و مدیران وزارت نفت باید بدانند که وظیفه آنها بازگشت به توان داخلی در کل صنعت نفت است.

وی با تاکید بر اینکه تیم فعلی وزارت نفت در مورد فروش نفت و گاز ایران مدیریت لازم را ندارند افزود: اینکه زنگنه و مدیران ارشد این وزارتخانه از ادبیات پوپولیستی استفاده می‌کند حکایت از فرار از انجام وظایفشان است.

عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان  کرد: وزارت نفت تجدید نظر اساسی در میادین نفتی و گازی مشترک کرده و با ایجاد حلقه‌های واحد از دانش و تعهد داخلی به جنگ تحریم‌ها برود.

خادمی گفت: وزارت نفت می‌تواند رخوت و انتظار بازگشت کشورهای غربی به صنعت نفت ایران را کنار بگذارد و با استفاده از دانش و تعهد جوانان ایرانی ایران را به صدر بازهای نفت و گاز دنیا بازگرداند.

نظر شما