شناسهٔ خبر: 156019 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پژمانفر:جهانگیری باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی باشد/ راه گریزی ندارند

پژمانفر// عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اختلاف نظر میان جهانگیری و روحانی، گفت: دولت دستاوردی نداشته و بیان این مسائل برای فرار از پاسخگویی است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر اختلاف میان رئیس‌جمهور و جهانگیری، اظهار داشت: معمولاً افرادی که در یک جریان حرکت می‌کنند و موفقیت و دستاورد خاصی ندارند، پس از مدتی چنین مسائلی را مطرح می‌کنند تا از پاسخگویی فرار کنند.

وی تاکید کرد: با وجود این جریان اصلاحات و حامیان روحانی نمی‌توانند با مطرح کردن چنین مسائلی و وجود اختلاف درون دولت، خودشان را از مشکلات کشور کنار بکشند و پاسخگو نباشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس متذکر شد: همه افراد و جریان‌هایی که برای رأی آوردن روحانی در انتخابات با یکدیگر وفاق و ائتلاف کردند و همواره پشتیبان وی و سیاست‌هایش بودند، باید در مقابل مسائل پیش آمده و مشکلات کشور پاسخگو باشند و هیچ راه گریزی ندارند.

پژمانفر با بیان اینکه نمایندگان طرفدار دولت هم باید پاسخگوی وضع موجود باشند، تصریح کرد: اکثریت مجلس را ائتلاف بین جریان اصلاح طلب و اعتدال تشکیل داده است و این افراد در مقابل مصوبات مجلس و اقدامات دولت باید پاسخگو باشند.

نظر شما