شناسهٔ خبر: 156017 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

قاضی زاده هاشمی: دعوای زرگری اصلاح‌طلبان با دولت/ اگر راست می‌گویند استعفا دهند

«سیداحسان قاضی زاده» نماینده فریمان در حاشیه بازدید از تحریریۀ نماینده عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس اختلافات روحانی و جهانگیری را دعوای زرگری انتخاباتی خواند و گفت: اصلاح‌طلبان حاضر نیستند حتی برای آینده سیاسی خود از پست‌های مدیریتی صرف نظر کنند.

به گزارش «نماینده»، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی اختلافات روحانی و جهانگیری را دعوای زرگری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خواند و گفت: اخیراً مباحثی در مورد اختلاف اصلاح طلبان با دولت مطرح شده در حالی که اصلاح طلبان امتیازات زیادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از دولت گرفته اند و در پُست های مهم مدیریتی حضور دارند.

نماینده مردم فریمان در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در قبال حمایت از دولت در انتخابات در ریاست جمهوری امتیازاتی حداکثری از دولت گرفتند اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به خاطر مقاصد انتخاباتی نمی‌خواهند پای عملکرد دولت بایستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: اگر نگاه انتقادی و اختلافی اصلاح‌طلبان به دولت از ابتدا وجود داشت باید از ابتدای دولت دوازدهم ترک صحنه می‌کردند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان حاضر نیستند حتی برای آینده سیاسی خود از پُست های مدیریتی‌شان صرف نظر کنند، نمونه آن هم تصدی وزارت آموزش و پرورش است، سرپرست فعلی این وزارتخانه که گزینه دولت به عنوان وزیر پیشنهادی است عضو شورای مرکزی یک تشکل اصلاح‌طلبان است.

وی با بیان اینکه حرف و عمل اصلاح‌طلبان با هم تناقض دارد گفت: اصلاح‌طلبان حرف جدایی می‌زنند اما در عمل به دولت نزدیک تر می‌شوند.

نظر شما