شناسهٔ خبر: 155989 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

توضیحات شرکت مهاب مهر درباره واگذاری منازل شرکت لوله سازی

لوله سازی شرکت مهاب مهر درباره خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس درباره واگذاری منازل لوله سازی توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش «نماینده»، «واگذاری مشکوک منازل شرکت لوله سازی اهواز» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را از طریق نماینده مردم اهواز در مجلس و رئیس بررسی‌های اقتصادی و برنامه‌ریزی راهبری شرکت لوله سازی پیگیری کردیم. پیگیری‌های خبرنگاران فارس منجر به تدوین گزارشی تحت عنوان «از واگذاری منازل لوله‌سازی اهواز چه کسانی بهره می‌برند؟» شد.

حالا شرکت مهاب مهر در واکنش به این گزارش توضیحاتی ارائه داده است. که تصویر توضیحات این شرکت در پی می‌آید:

توضیحات شرکت مهاب مهر

نامه شرکت لوله سازی اهواز در تأیید قیمت کارشناسی منازل لوله سازی

پاسخ ثبت اسناد به اعتراض شرکت لوله سازی

، رئیس دادگستری استان خوزستان نیز روز گذشته در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره واگذاری این منازل بیان کرد: از آنجایی که طبق قانون بانک ملی نمی‌تواند بنگاه‌داری کرده و اموال غیر منقول را نگهداری کند به هیمن دلیل منازل کارکنان لوله‌سازی را به مزایده گذاشته و فروخته است.

افشارنیا گفت: برای شرکت در مزایده فروش منازل کارکنان لوله‌سازی محدودیتی وجود نداشت و خریداری که پیدا شده با تشریفات کاملاً قانونی اقدام به خرید منازل لوله‌سازی کرده است.

وی در رابطه به ادعای سازمان میراث فرهنگی مبنی بر اینکه محل منازل کارکنان لوله سازی بافت قدیمی و حوزه میراث فرهنگی است، بیان کرد: تا کنون نامه‌ای از این سازمان به ما اعلام نشده که  این محوطه جزو محدوده میراث فرهنگی است و یا تخلفی در این منطقه در حال وقوع است.

نظرات مخاطبان 1 1

  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۵ ۱۱:۲۲رضا 0 0

     با توجه به افزایش بیش از 200 درصدی قیمت مسکن از 5 سال قبل تا کنون ، چطور شهرکی که در سال 93 به قیمت 204 میلیارد تومان قیمت گذاری شده در سال 98 به قیمت 288 میلیارد تومان به شرکت مهاب مهر فروخته شده است ؟؟؟؟؟
                                

نظر شما