شناسهٔ خبر: 155977 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دفاعیات زنگنه درهیئت نظارت برنمایندگان/پرونده خادمی به دادگاه رفت

نوبندگانی 2 سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از حضور وزیر نفت در جلسه امروز این هیئت و ارائه توضیحات وی درباره پرونده های مطروحه خبر داد.

به گزارش «نماینده» ، محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در جمع خبرنگاران درباره جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) این هیئت اظهارداشت: به دنبال شکایت‌هایی که وزیر نفت از یکی از نمایندگان مجلس کرده بود، امروز زنگنه به جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان آمد.

وی ادامه داد: وزیر نفت در ابتدا اطلاعاتی درباره جکتی که هدایت الله خادمی گفته بود اوراق شده و به منابع مملکت آسیب وارد کرده است، ارائه داد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بیان کرد: همچنین این نماینده گفته بود که در دفتر وزارت نفت دستگاه‌های کارت خوان یا پوز وجود دارد که زنگنه امروز به صورت مشروح درباره این موضوع و همچنین مشکلات مالی در حوزه پتروشیمی‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

جمالی با اشاره به اینکه خادمی هفته گذشته در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حضور یافته و مستنداتش را ارائه کرده بود، خاطرنشان کرد: در نهایت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان موضوع جکت و دستگاه کارتخوان را جزو وظایف نمایندگی تشخیص نداد و این موضوع را به دادگاهی که این شکایت از آنجا آمده بود، محول کرد که این نماینده باید در آنجا توضیحات خود را ارائه دهد.

نظر شما