شناسهٔ خبر: 155896 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دریادار سیاری: به دنبال تقویت مسائل حقوقی در ارتش هستیم

دریایدار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه به دنبال تقویت مسائل حقوقی در ارتش هستیم، گفت: تاسفانه یکی‌از مشکلات ما عدم اشرافیت به مسائل حقوقی و قضایی است.

به گزارش «نماینده»  ، دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در همایش حقوقی ارتش، طی سخنانی اظهار داشت: هر سازمانی باید پویا باشد و اگر این چنین نباشد نمی‌تواند نسبت به مسائل آینده جوابگو باشد.

وی افزود: سازمانی پویا است که کارکنانش پویا باشد و کارکنان کیفی و به روز داشته باشد که ایثارگر بوده و علم ‌ دانش لازم را داشته باشند.

دریادار سیاری ادامه داد: در کنار این سازمان باید مدیران و فرماندهانی به روز و پویا داشته باشد و این فرماندهان باید آینده را بشناسد و رو به جلو حرکت کنند. یک مدیر و فرمانده باید یک ستاد قوی در اختیار داشته باشد تا بتواند یک مجموعه را به حرکت در آورد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: یک ستاد خوب باید قوانین و مقررات قوی داشته باشد تا بتواند یک مجموعه را اداره کند. بحث حقوقی در ارتش باید بیش از این مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به لزوم آسیب شناسی در حوزه حقوقی ارتش گفت: متاسفانه یکی‌از مشکلات ما عدم اشرافیت به مسائل حقوقی و قضایی است. ما در گذشته نقش مسائل حقوقی را به درستی نمی دانستیم و به همین دلیل دچار مشکلاتی می شدیم.

دریادار سیاری عنوان کرد : ما امروز به دنبال تقویت مسائل حقوقی در ارتش هستیم تا دچار مشکلات نشویم. ما باید اعتماد سامانه‌های مختلف فرماندهی را بدست آوریم و نسبت به مسائل حقوقی اهتمام بیشتری داشته باشیم تا اثر گذاری فرآیند مشخص باشد و به مسائل حقوقی انسجام بدهیم. امیدواریم با برگزاری این همایش به راهکارهایی برای حفظ سازمانها برسیم و توجه به مسائل حقوقی را ارتقا ببخشیم.

نظر شما