شناسهٔ خبر: 155878 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستور کار صحن| حضور وزرای کشور و صمت برای پاسخگویی و تمدید قانون مقابله با فساد

صحن مجلس پاسخگویی وزرای کشور و صمت به سوالات نمایندگان و همچنین لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

به گزارش «نماینده»، دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه الی سه شنبه (2 الی 4 تیرماه 98) منتشر شد. 

بر همین اساس گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی  در صحن مطرح خواهد شد.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه گذاری مردمی و گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

سوال حسن نوروزی نماینده رباط کریم، محمود شکری نماینده تالش از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و همچنین سوال حبیب الله دهمرده نماینده زابل از رضا رحمانی وزیر صمت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده مطرح خواهد شد.

قرار است طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته یک نماینده جهت عضویت در هیئت سه نفره قانون محاسبات عمومی کشور و انتخاب سه نماینده از کمیسیون‌های بهداشت و درمان، اجتماعی و برنامه و بودجه به عنوان ناظر در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی انتخاب شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، گزارش کمیسیون آموزش در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین گزارش کمیسیون آموزش در مورد حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان قرائت خواهد شد. 

برای اطلاع جزئیات دیگر دستور کارهای صحن علنی مجلس در هفته آینده اینجا     را مشاهده کنید. 

نظر شما