شناسهٔ خبر: 155857 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مشکلات فرهنگیان انباشته شده است/با تغییر وزیر مساله‌ای حل نمی‌شود

میر حمایت میر زاده/2 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای فرهنگیان مهم نیست که علت استعفای بطحایی چه بوده است چرا که این موضوع، مشکلی از مشکلات فرهنگیان را حل نمی‌کند.

به گزارش «نماینده» میرحمایت میرزاده  با اشاره به استعفای بطحائی از وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: برای فرهنگیان مهم نیست که علت استعفای بطحائی چیست چرا که این موضوع، مشکلی از مشکلات فرهنگیان را حل نمی‌کند.

وی تأکید کرد: برای فرهنگیان مهم این است که مطالباتشان پرداخت و مشکلاتشان هر چه سریع‌تر حل شود و ما هم در مجلس پیگیر هستیم که مشکلات آنان هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه ۱۶ سال است که فرهنگیان از دولت مطالباتی دارند که روی هم انباشته شده است، تصریح کرد: ما باید به دنبال پرداخت مطالبات، حل مشکلات فرهنگیان و تحقق وعده‌های دولت‌های مختلف به آنان باشیم و این مسائل بسیار مهم‌تر از آن است که وزیر آموزش و پرورش چه کسی باشد و وزیر قبلی چرا استعفا داده است.

میرزاده درباره انتظارات از وزیر بعدی آموزش و پرورش اظهار داشت: مشکل آموزش و پرورش به دست وزیر قابل حل نیست چرا که مشکلات این بخش چندین دهه است که روی هم انباشته شده و بسیار جدی است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید در اولویت دولت‌ها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با رفتن و آمدن یک وزیر و تغییر افراد معجزه‌ای صورت نخواهد گرفت و در صورتی مشکلات آموزش و پرورش حل می‌شود که همه بپذیرند که آموزش و پرورش، یک بخش بسیار مهم و حیاتی است.

نظر شما