شناسهٔ خبر: 155836 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شهرداری نسبت به جانمایی محل جدیدپارک خودروهای حمل زباله اقدام کند

آرش حسینی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم در اسرع وقت نسبت به جانمایی محل جدید برای پارک خودروهای حمل زباله اقدام کرده و ظرف یک ماه گزارشی از آخرین وضعیت موجود ارسال کند.

به گزارش «نماینده»  ، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در یکصد و چهل و نهمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران با تبریک فرارسیدن روز جهانی بیابان‌زدایی گفت: ابلاغ قانون حفاظت از خاک کشور را تبریک می‌گویم که دستاوردی مهم در عرصه محیط زیستی کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم در منطقه شهری تهران چه در حوزه حریم و چه در حوزه شهری، به موضوع حفظ کیفیت خاک و جلوگیری از فرسایش خاک توجه کافی داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در تذکری با عنوان «پارک خودروهای حمل زباله در مجاورت مراکز آموزشی» اظهار داشت: استقرار محل اسکان کارگران خدمات شهری در خیابان‌های البرز یک و دو و در مجاورت دبیرستان البرز و سه مدرسه دیگر موجب شده تا خیابان‌های مذکور به محل پارک خودروهای حمل زباله تبدیل شود.

حسینی میلانی افزود: این موضوع باعث ایجاد بوی نامطبوع و ناراحتی دانش‌آموزان و ساکنان محله به ویژه در فصل تابستان شده است.

وی با بیان اینکه از شهرداری تهران می‌خواهم در اسرع وقت نسبت به جانمایی محل جدید برای پارک خودروهای حمل زباله اقدام کند، اظهار داشت: شهرداری تهران ظرف یک ماه گزارشی از آخرین وضعیت مراکز اسکان کارگران خدمات شهری و محل پارک خودروهای حمل زباله در سراسر شهر تهران و همچنین نقشه موقعیت مراکز آموزشی و بهداشتی در حریم ۱۰۰۰ متری نقاط اسکان کارگری و پارکینگ‌های عملیاتی حوزه خدمات شهری تهیه و به شورا ارسال کند.

نظر شما