شناسهٔ خبر: 155828 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

کالای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مردم نخواهد رسید

بهمنی43 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کالای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مردم نخواهد رسید، گفت: ایجاد صفوف برای تهیه کالاهای اساسی فساد آفرین است.

به گزارش «نماینده» محمود بهمنی، با اشاره به راهکارهای ارائه توزیع ۱۴ میلیارد برای کالای اساسی به مردم گفت: ۱۴ میلیارد مد نظر با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی پیش‌بینی شده است که به نظر بنده کالای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مردم نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: اگر این کالاها با ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مردم می‌رسید بسیار عالی بود، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد بنابراین اگر قرار نیست این ارز به دست مردم برسد چرا باید این منابع توزیع شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: قطعا باید قیمت ارز در کشور یک نرخ داشته باشد و بدون شک ایجاد صفوف برای تهیه کالاهای اساسی فساد آفرین است.

بهمنی تصریح کرد: بنده معتقدم روش‌هایی، چون ارائه کالابرگ برای توزیع ۱۴ میلیارد دلار برای کالای اساسی یک مُسکن بوده و باید فکری اساسی در این رابطه کرد.

وی بیان داشت: ایجاد کالابرگ تنها می‌تواند این اطمینان را به ما بدهد که کالای اساسی به دست مردم رسیده است، اما این موضوع را ریشه‌ای حل و فصل نمی‌کند.

نظر شما