شناسهٔ خبر: 155785 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امیرحسنخانی: با کسانی که مانع رسیدگی به اموال مسئولان می‌شوند برخورد شود

حسن خانی نائب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان یک مطالبه مردمی است و باید با کسانی که مانع اجرای آن می‌شوند، برخورد شود.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تدوین آئین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به اموال مسئولان در قوه قضائیه گفت: به اعتقاد من رسیدگی به اموال مسئولان، قانون مصوبی بوده که تاکنون مورد غفلت واقع شده و باید اجرا می‌شده است.

وی افزود: متاسفانه این قانون، مغفول واقع شد و توجه خاصی به آن صورت نگرفت، خوشبختانه با ریاست آقای رئیسی بر قوه قضائیه شاهد هستیم که وی قصد دارد این قانون را اجرایی کند.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظرم اجرای این قانون کار ارزشمندی است چرا که کسی که مسئولیت قبول می‌کند باید از شفافیت لازم برخوردار باشد و اموال، رفتار و عملکردش شفاف باشد.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: به نظرم اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان بیشتر به نفع خود مسئولان است، چرا که حرف و حدیث‌هایی که بعضا مطرح می‌شود با شفاف شدن مسائل کنار گذاشته می‌شود و اگر مواردی هم باشد که تخلفی صورت گرفته باشد این تخلفات مشخص و با متخلفین برخورد خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت: اجرای قانون رسیدگی به اموال مسئولان یک مطالبه مردمی و خواست عمومی است و اجرای قانون کار ارزشمندی است و با کسانی که در مقابل اجرای این قانون می‌ایستند باید به طور جد برخورد شود. نمی‌شود فردی مسئول باشد سمت هم داشته باشد و فقط برای خودش کار کند و مسئولین باید بدانند کاری که انجام می‌دهند باید برای مردم باشد.

نظر شما