شناسهٔ خبر: 155783 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: پورتال شورای اسلامی و شهرداری قدس

عضو شورای اسلامی شهر قدس:

شهروندان پیشنهادات خود را برای توسعه و ایجاد فضای بهتر شهر ارایه دهند

چیوایی حسن چیوایی عنوان کرد: شهروندان پیشنهادات خود را برای توسعه و ایجاد فضای بهتر شهر، به شورای اسلامی شهر ارایه دهند.

به گزارش «نماینده»، حسن چیوایی در نطق پیش دستور جلسه ۱۶۴ شورای اسلامی شهرقدس گفت: از شهروندان درخواست می شود که پیشنهادات خود را برای پیشبرد اهداف شورا و کمک به حل مشکلات شهری و ایجاد فضایی بهتر در قدس به شورای اسلامی شهر ارائه دهند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: شهرداری طی یکسال گذشته تعدادی از پارک ها و بوستان های شهر مانند بوستان آزادگان را بازسازی نموده که انتظار میرود روند اجرای عملیات عمرانی این پروژه ها تسریع یابد تا هرچه سریعتر این امکان جهت ایجاد شادی و تفریح در اختیار شهروندان قرار گیرد.

چیوایی در ادامه خواستار همکاری بیشتر ادارات خدمات رسان با شورا و شهرداری شد و اظهار داشت: همکاری این ادارات با مجموعه مدیریت شهری موجب جلوگیری از هدر رفت بیت المال و آسایش بیشتر شهروندان خواهد شد.

وی ادامه داد: چنانچه این ادارات بتوانند قبل از اقدام شهرداری نسبت به آسفالت معابر عملیات عمرانی خود را انجام دهند قطعا دوباره کاری صورت نگرفته و از هدر رفت پول مردم که می باید صرف خدمات بهتری شود جلوگیری می‌شود.

نظر شما