شناسهٔ خبر: 155721 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

هشدار رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی درباره قربانی شدن وزارت آموزش در آستانه انتخابات

حاجی بابایی/2 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رفتن یک وزیر و آمدن یک سرپرست آن هم در آستانه انتخابات معنادار است و به نظر می‌رسد آموزش و پرورش در یک مهلکه قرار خواهد گرفت لذاهمه دلسوزان باید کمک کنند آموزش و پرورش قربانی انتخابات نشود.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره رفتن محمد بطحایی از وزارت آموزش و پرورش گفت: نوع اخباری که از آموزش و پرورش می‌رسد، اخبار خوشایندی نیست و باید تحلیل و بررسی کرد، زیرا این اتفاقات نمی‌تواند عادی باشد.

آموزش و پرورش قربانی انتخابات نشود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: رفتن یک وزیر و آمدن یک سرپرست آن هم در آستانه انتخابات معنادار است و به نظر می‌رسد آموزش و پرورش در یک مهلکه قرار خواهد گرفت لذاهمه دلسوزان باید کمک کنند آموزش و پرورش قربانی انتخابات نشود.

بوی خوشی از آموزش و پرورش استشمام نمی‌شود
وی استعفای بطحایی به دلایلی همچون عدم اختصاص بودجه برای رتبه‌بندی یا پرداخت بدهی را رد کرد و افزود: هیچ کدام از این دلایل درست نیست؛ آیا اگر وزیر عوض شود، فردای آن رتبه‌بندی معلمان اجرا خواهد شد؟ معلوم است که خیر.

طربق گزارش خانه ملت، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بوی خوشی از آموزش و پرورش استشمام نمی‌شود و امیدوارم آموزش و پرورش را در مهلکه انتخابات نیندازند.  

نظر شما