شناسهٔ خبر: 155706 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در تهران

شب در طرح عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در پایتخت گفت: این طرح فقط در برخی محورهای تجاری انجام می‌شود.

به گزارش «نماینده»  زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران،  اظهار داشت:‌ در حال حاضر این طرح در ۵ محور پایتخت از جمله میدان ولیعصرـ فاطمی، میدان قدس ـ تجریش،  صادقیه، نازی‌آباد و تهرانپارس اجرا می‌شود.

وی افزود: اکنون اجرای این طرح  به صورت آزمایشی انجام گرفته که نقاط ضعف و قوت آن معلوم شود. همچنین پلیس با این موضوع موافق است و سردار رحیمی ۳ پیشنهاد پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی کامل در این زمینه داده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود این طرح با سبک زندگی اسلامی مغایرت دارد و سبب آزار و اذیت مردمان ساکنین مناطق اجرای طرح می‌شود، گفت:‌ به هیچ عنوان چنین نیست و این طرح در منطقه مسکونی اجرایی نشده و تنها در مناطق تجاری مدنظر است و ۵ محور در نظر گرفته شده همه تجاری است.

وی بیان داشت: این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی بوده تا نقاط ضعف و قوت آن استخراج شود که تلاش مدیریتی شهری رویکرد بهبود یافته برای تداوم طرح حیات شبانه است.

نژاد بهرام تاکید کرد: طرح حیات شبانه مغایرتی با سبک زندگی اسلامی ندارد و تنها برای رفع نیاز مردم پیش‌بینی شده و همچنین ساعت اجرای این طرح از ساعت ۱۱ شب تا ۳ بامداد در نظر گرفته است.

نظر شما