شناسهٔ خبر: 155698 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قربانی: به دنبال تفحص از سازمان غذا و دارو هستیم

قربانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به دلیل مافیای برچسب اصالت و وجود امضاهای طلایی در سازمان غذا و دارو به دنبال تحقیق و تفحص از این سازمان هستیم.

به گزارش «نماینده» محمدحسین قربانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بحث تحقیق و تفحص از سازمان غذا و دارو گفت:‌ فضای نامطلوبی در خصوص امضاهای طلایی در حوزه سازمان غذا و دارو وجود دارد ضمن اینکه نحوه مدیریتی که از بیرون این سازمان در خصوص سیاست‌گذاری‌ها انجام می‌شد موجب نگرانی‌های نمایندگان مجلس شده است.

وی افزود: پس از تذکرات پی در پی نمایندگان مجلس در خصوص وضعیت سازمان غذا و دارو، وزیر بهداشت خانه تکانی بسیار خوبی در این سازمان انجام داد و هدف ما هم از تحقیق و تفحص از سازمان غذا و دارو شفاف‌سازی و برخورد با خاطیان است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مافیای بسیار عجیب و غریبی در سازمان غذا و دارو در خصوص برچسب اصالت وجود دارد چرا که با رد و بدل کردن میلیون‌ها تومان هزینه برای دریافت این برچسب اصالت و امضاهای طلایی که سیستم سازمان غذا و دارو را نابود کرده است، وزیر بهداشت با شهامتی جدی این سازمان را شخم زد.

قربانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با بحث تحقیق و تفحص از سازمان غذا و دارو که با رای قاطع نمایندگان محقق شود شفافیت و قاطعیت در این سازمان به وجود آمده و مدیران سازمان غذا و دارو در کمیسیون بهداشت توضیحات ویژه‌ای را اعلام کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس گفت: پس از نابودی مافیای موجود در سازمان غذا و دارو نمایندگان مجلس به شفافیت این سازمان کمک خواهند کرد.

نظر شما