شناسهٔ خبر: 155697 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

7 رئیس کمیسیون مجلس ابقا شدند/ جعفرپور بجای مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شد.

مجلس درجریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس 7 رئیس کمیسیون مجلس ابقا و یک تغییر در ریاست کمیسیون فرهنگی صورت گرفت.

به گزارش «نماینده»، درجریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس 7 رئیس کمیسیون مجلس ابقا و یک تغییر در ریاست کمیسیون فرهنگی صورت گرفت.

اعضای هیئت و ابقا شده کمیسیونهای تخصصی به شرح زیر است:

 انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌های صنایع و معادن، برنامه و بودجه و محاسبات، عمران، انرژی و کشاورزی، آب و منابع طبیعی در جلسه بعد از ظهر امروز - یکشنبه- برگزار شد.

بر این اساس، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس باقی ماند و فریدون احمدی و رضا علیزاده به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند. عبدالله رضیان و سیدجواد حسینی کیا هم به عنوان دبیران اول و دوم تعیین شدند.

در جریان این انتخابات سعید باستانی نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ماند

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس دهم در جریان برگزاری انتخابات هیأت رئیسه سال چهارم این کمیسیون، غلامرضا تاجگردون را باردیگر به ریاست این کمیسیون انتخاب کردند.

جهانبخش محبی‌نیا نایب رئیس اول و هادی قوامی به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس ابقاء شد

امروز همچنین انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم دوره دهم مجلس برگزار و ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون مشخص شد.

بر این اساس محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رئیس کمیسیون عمران، سید احسن علوی و ابوالفضل موسوی بیوکی نیز به عنوان نواب اول و دوم رئیس تعیین شدند.  در این انتخابات علیم یار محمدی و حسین نیازآذری به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون عمران و

صدیف بدری نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.


حسنوند باردیگر رئیس کمیسیون انرژی شد
انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم دوره دهم مجلس برگزار و ترکیب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون مشخص شد.
در این انتخابات فریدون حسنوند به عنوان رئیس کمیسیون انرژی باقی ماند و امیری خامکانی و عدل هاشمی پور به‌عنوان نواب اول و دوم رئیس تعیین شدند.
برهمین اساس، عبدالحمید خدری و کوروش کرم پور به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون انرژی انتخاب شدند، همچنین سکینه الماسی به‌عنوان سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، انتخاب شد.


کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی باقی ماند
انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم دوره دهم مجلس دهم نیز امروز برگزار و ترکیب اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون مشخص شد.
در انتخابات امروز، احمدعلی کیخا به عنوان رئیس این کمیسیون و عباس پاپی زاده بالنگان نایب رئیس اول، رضا کریمی به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.
در این انتخابات، علی محمد شاعری دبیر اول و شمس الله شریعت نژاد به عنوان دبیر دوم و همچنین علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

نظر شما