شناسهٔ خبر: 155655 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

قدرت انقلاب اسلامی در سایه عدم سازش با استکبار ایجاد شده است

محمدصالح جوکار// معاون پارلمانی سپاه پاسداران گفت: قدرت و بالندگی انقلاب اسلامی در سایه عدم سازش با استکبار جهانی به وجود آمده است.

به گزارش «نماینده»،  سردار محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره روش و سیره امام و رهبری در عدم سازش با دشمن و اینکه این بینش تا چه اندازه منافع کشور را تأمین کرده است گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز دشمن همواره به نوعی دنبال معامله بوده تا ملت انقلابی ایران را وادار به سازش کند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی از پیش از انقلاب به دنبال این بود که امام خمینی (ره) از آرمان‌های خود کوتاه بیایند، بعد از پیروزی انقلاب نیز دشمنان از اهداف خود کوتاه نیامدند و عده‌ای در داخل می‌گفتند که نظام حکومتی بعد از انقلاب دموکراتیک باشد اما امام از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند و فرمودند این خواست دشمن است که از زبان خودی مطرح می‌شود.

سردار جوکار با اشاره به جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: امام راحل در دفاع مقدس نیز در برابر رژیم بعث عراق کوتاه نیامدند، عدم سازش با استکبار جهانی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا معنا و مفهوم انقلاب اسلامی است و انقلاب دوم که حضرت امام خمینی (ره) از آن نام می‌برند همین عدم سازش با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: اقتدار، قدرت و بالندگی انقلاب اسلامی در سایه عدم سازش با استکبار جهانی به وجود آمده است، البته برخی جریانات داخلی و فشارهای خارجی به دنبال سوق دادن انقلاب اسلامی برای سازش با استکبار هستند اما اگر این سازش صورت بگیرد، خداوند متعال نصرت و یاری خود را از ما می‌گیرد.

معاون پارلمانی سپاه گفت: اگر در سایه توجهات خداوند متعال حرکت کنیم، نصرت و یاری او شامل حال ما می‌شود، همانطور که در دفاع مقدس این نصرت‌ها شامل رزمندگان اسلام و ملت مظلوم ایران شد.

نظر شما