شناسهٔ خبر: 155647 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستورکار کمیسیون‌های مجلس | نشست لاریجانی با عمرانی‌ها درباره مسکن با حضور ۲ وزیر و انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون‌ها

صحن مجلس نشست کمیسیون عمران با علی لاریجانی و وزرای راه و کشور و همچنین بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو مهم‌ترین دستور جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته آینده است.

به گزارش «نماینده»، دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه لغایت چهارشنبه (۱۸ الی ۲۲ خرداد) منتشر شد. 

برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه چهارم دوره دهم مجلس شورای اسلامی مهم‌تریندستور کار کمیسیون‌های مجلس در هفته آینده است. 

به‌علاوه، گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره کنکور سراسری در کمیسیون آموزش قرائت می‌شود ضمن اینکه وزرای آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در این کمیسیون به اعضای درباره آخرین وضعیت هوشمندسازی مدارس گزارش بدهند. 

پاسخگوی آذری جهرمی وزیر ارتباطات به سوال هاجر چنارانی نماینده نیشابور و ادامه رسیدگی به درخواست عده‌ای از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد دیوان محاسبات در کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون صنایع بخش دیگری از دستور کارهای کمیسیون‌هاست. 

نشست مشترک اعضای کمیسیون عمران با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور وزرای راه و شهرسازی و کشور، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس کل بانک مرکزی و مدیر عامل بانک مسکن جهت بررسی مشکلات ناشی از رکود بازار مسکن و راهکارهای رونق تولید و عرضه مسکن در کمیسیون عمران از دیگر دستور کارهای نمایندگان در کمیسیون‌هاست. 

طرح سازمان نظام روزنامه نگاری جمهوری اسلامی هم قرار است در کمیسیون‌ فرهنگی بررسی شود. 

جزئیات دیگر دستور کارهای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اینجا     قابل مشاهده است. 

نظر شما