شناسهٔ خبر: 155631 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مدعیان «خط امام» از نام انقلاب و اعتبار امام(ره) سوءاستفاده کردند

حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: عده‌ای از مدعیان خط امام از نام انقلاب و اعتبار امام(ره) سوءاستفاده کردند و با ظاهرسازی و فریب دیگران، به قدرت و ثروت رسیدند.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی، با اشاره به اینکه برخی از کسانی که در ابتدای انقلاب مدعی خط امام (ره) بودند، امروز انقلاب را روشی نامناسب در آئین کشورداری می‌دانند، گفت: این افراد صرفاً خود را در کسوت انقلابی نشان دادند تا از این نردبان بالا روند و به قدرت برسند.

وی ادامه داد: این افراد از نام انقلاب و اعتبار امام خمینی (ره) سو استفاده کردند و با ظاهرسازی و فریب دیگران، به قدرت و ثروت رسیدند اما بدانند که دیگر نمی‌توانند چهره پلیدشان را پشت ارزش‌های انقلاب پنهان کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر تدابیر و تصمیمات امام خمینی (ره) در مقابل مستکبران و قلدران جهانی نبود، قطعاً کشور تاکنون تجزیه شده بود و مشکلات عدیده‌ای برای ایران اسلامی به وجود می‌آمد.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه امام (ره) همواره توجه ویژه‌ای به فقرا و مستضعفین داشتند، اظهار داشت: این مسئله یکی از راهبردهای اساسی امام خمینی (ره) بود و ضرورت دارد که مسئولان فعلی کشور هم به این موضوع توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: جای تأسف دارد که برخی از کسانی که روزی حداقل به ظاهر غصه مستضعفان را می‌خوردند، امروز به قدرت و ثروت زیادی رسیده‌اند و آنقدر زیاده‌طلب شده‌اند که صرفاً با اصحاب قدرت و ثروت نشست و برخاست می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با تاکید بر اینکه شناسایی خط و راه امام (ره) و رهبری ضروری است، تصریح کرد: ما هر چه داریم از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و باید راه ایشان را ادامه دهیم.

نظر شما