شناسهٔ خبر: 155626 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آنلاین جو، سامانه جامع املاک ایران

معاملات ملکی راحت تر از همیشه

آنلاین جو

آنلاین جو سامانه جامع املاک ایران است که با هدف تسهیل خدمات ملکی در سال 1395 تاسیس شد.  در این سامانه کاربران و متقاضیان به راحتی می توانند املاک رسمی را شناسایی کرده و اقدام به خرید ملک یا اجاره خانه مد نظر خود  نمایند. تمامی املاک رسمی ثبت شده در سامانه جامع املاک ، دارای یک صفحه مشابه  به یک وبسایت می باشند که می تواندد متخصصان و مشاوران خود را معرفی کرده و اطلاعات تماس خود را در اختیار کاربران و متقاضیان قرار دهند.

سیستم هوشمند ملک یاب

سامانه آنلاین جو دارای سیستم هوشمند ملک یاب می باشد که توسط آن کاربران با وارد کردن موارد مورد نظر خود می توانند هرچه سریع تر به ملک مورد نظر خود دست یابند. خرید ملک در بازار فعلی املاک دارای چالش های بسیاری است که هدف از راه اندازی این سامانه تسهیل آن و دسترسی  هر چه سریعتر متقاضیان خرید خانه به اجاره ملک مورد نظر آنهاست. نحوه عملکرد این سامانه به این صورت است که اطلاعات مشتریان را با توجه به نحوه عملکرد املاک رسمی در اختیار آنان قرار می دهند.

معاملات ملکی راحت تر از همیشه

در سامانه املاک آنلاین جو کاربران به 4 دسته کلی تقسیم می شوند. دسته نخست اشخاصی هستند که قصد فروش یا اجاره ملک خود را دارند. این افراد می توانند در طول یک هفته 3 آگهی بصورت رایگان در آنلاین جو درج نمایند و پس از آن امکان خرید هیچ بسته ای با توجه به نوع کاربری آنها وجود ندارد. با توجه به سیاست های اجرایی آنلاین جو مبنی بر محدود سازی درج آگهی توسط افرادی حقیقی و ایجاد ارزش برای مشاوران و املاک رسمی و رونق بازار در راستای تاثیرگذاری هرچه بیشتر مشاوران املاک این محدودیت لحاظ شده است.

مشاوران املاک که هنوز به طور رسمی املاکی که در آن فعالیت می کنند را معرفی ننموده و یا توسط املاکی در این سامانه دعوت به همکاری نشده اند صرفا امکان درج 7 آگهی در هفته برای تست کیفی خدمات آنلاین جو دارند و پس از آن باید اقدام به خرید بسته درج آگهی نمایند.

عقد قرارداد ملکی با تخفیف ویژه

در این سامانه برای اولین بار این امکان برای املاک ها بوجود آمده است که تخفیفی را بر روی مبلغ عقد قرارداد در نظر بگیرند. در این خدمت، آنلاین جو به عنوان یک مشاور املاک برای املاک های رسمی سطح کشور در راستای تسهیل هر چه بیشتر معاملات ملکی و رونق بازار در معاملات خرید ملک یا اجاره ملک نقش آفرینی خواهد کرد. این مورد برای معاملاتی از قبیل اجاره ملک یا اجاره خانه مد نظر افراد بیشتر محتمل است. فرض کنید می خواهید خانه ای اجاره کنید و از طریق جستجو در سایت های موجود شروع به بازدید ملک های گوناگون می کنید و در پایان ملکی را برای خرید یا اجاره می پسندید. اما بازدید این ملک توسط ملاک اصلی آن برای شما صورت پذیرفته. در این مرحله به دنبال املاک برای عقد قرار داد با قیمت مناسب خواهید بود. اینجاست که این خدمت آنلاین جو نزدیک ترین املاک اطراف شما که حاضر است با تخفیف ویژه اقدام به درج  قرارداد نماید به شما معرفی میکند. در راستای این خدمت آنلاین جو به عنوان یک تسهیل گر دو طرف یک قرارداد را به املاک های رسمی معرفی می نماید و در راستای این خدمت هیچ کمیسیونی دریافت نمی کند کمسیون مربوطه تخفیفی است که املاک ها در راستای عقد قرارداد لحاظ می نمایند.

خدمات تکمیلی

آنلاین جو در راستای تکمیل سبد خدماتی خود به املاک ها و همچنین در راستای ایجاد سینرژی در اکوسیستم استارتاپی ایران با همکاری استارتاپ های فعال در حوضه عکس برداری ومشاوره حقوقی خدماتی را در راستای عکس برداری از املاک و مشاوره حقوقی به املاک های سرتاسر ایران ارائه می نماید.

درباره آنلاین جو

آنلاین جو ، نوید ویژن رایان از سال ۱۳۹۵ با حضور سرمایه گزاران بین المللی فعالیت خود را با هدف بهبود کیفی زندگی ایرانیان آغاز نمود و در گام نخست با ارائه خدماتی متفاوت به بازار املاک ایرانیان این مهم را تحقق بخشید.

هدف اولیه ی این سامانه رونق بخشیدن به بازار املاک ایران می باشد و هدف نهایی آن ایجاد تحول ساختاری در آن است.

نظر شما