شناسهٔ خبر: 155622 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رنجبرزاده:سوال از رئیس‌جمهور در صورت عدم توزیع عادلانه کالاهای اساسی

اکبر رنجبرزاده عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: هر زمان از اقدامات دولت درباره توزیع عادلانه کالاهای اساسی ناامید شویم از رئیس‌جمهور و وزرا طرح سؤال می‌کنیم.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره گرانی اجناس و کالاهای اساسی بویژه در ماه رمضان و عدم نظارت بر آن گفت: ما با توجه به انتقاداتی که به دولت درباره گرانی اجناس و کالاهای اساسی در ماه رمضان داشته‌ایم، منتظر اقدامات آنها هستیم تا بدانیم چه زمانی توزیع کالاهای اساسی به صورت عادلانه صورت می‌گیرد؟ آیا نیازهای غذایی و ما یحتاج مردم به دستشان می‌رسد؟

وی افزود: هنوز از اقدامات دولت قطع امید نکرده‌ایم و انتظار داریم دولت با سرعت و دقت 14 میلیارد دلار تخصیص یافته برای ورود کالاهای اساسی به کشور را با استفاده از روشی عادلانه به دست مردم برساند. ضمن اینکه امیدوارم دولت سازوکار توزیع کالاهای اساسی به دست مردم را سریع‌تر اجرایی کند تا مشکلات در این بخش کمتر شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سال جاری سال بسیار حساسی است و نباید لحظه‌ای غفلت و درنگ کرد، ولی هر زمانی احساس کنیم که از اقدامات دولت درباره توزیع عادلانه کالاهای اساسی ناامید شده‌ایم و کاری صورت نمی‌گیرد از بالاترین رده اجرایی کشور یعنی رئیس‌جمهور و وزرا سؤال و با آنها برخورد خواهیم کرد.

رنجبرزاده گفت: مجلس مصمم است تا این موضوع را پیگیری کند زیرا فلسفه وجودی نمایندگان دفاع از حقوق مردم است و می‌کوشیم از مردم حمایت کرده و آرامش را به جامعه ببخشیم ضمن اینکه دست افرادی که در جامعه موجب اخلال می‌شود را قطع خواهیم کرد. اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم بهتر است در مجلس هم حضور نداشته باشیم.

نظر شما