شناسهٔ خبر: 155584 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: قدس خبر

زوال رژیم صهیونیستی نزدیک است

روز قدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: طرح معامله قرن شکست خورده است و زوال اسرائیل نزدیک است و باید هرچه زودتر از منطقه خارج شود.

به گزارش «نماینده»، مردم روزه دار شهرستان قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یکصدا باسایر نقاط ایران راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار کردند.

قشرهای مختلف مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از قدس اشغالی اعلام کردند تا نشان دهند همچنان رهرو شهیدان و مدافعان اسلام در حمایت از مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین آماده جانفشانی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس:

سرهنگ فیاض اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در ارتباط با معامله قرن اظهار داشت: طرح معامله قرن شکست خورده است حتی اگر برخی از کشورهای مرتجع نیز معامله قرن را حمایت کنند به جهت اینکه مردم منطقه خواهان این موضوع نیستند طرح معامله قرن شکست خورده است. شکست معامله قرن یعنی اینکه اسرائیل باید خود را هر چه زودتر برای خروج از منطقه آماده کند و از منطقه خارج شود.

اللهیاری با اشاره به رو به زوال رفتن رژیم صهیونیستی تصریح کرد: زمانی که رژیم صهیونیستی شکل گرفت در مدت ۶ روز توانستند کشورهای عربی را شکست دهند و جنوب لبنان را اشغال کنند اما ما شاهد هستیم که رژیم صهیونیست از جنوب لبنان اخراج شد و در جنگ های ۳۳ و ۲۲ روزه شکست خوردند و امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی می خواهد با یک گروه کوچک مقاومت در منطقه جنگ کند که به مدت ۴۸ ساعته تسلیم می شود و آتش بس اعلام می کنند که این نشانه های رو به زوال رفتن رژیم صهیونیستی است.

سرپرست جدید فرمانداری قدس:

لیلا واثقی، سرپرست فرمانداری قدس با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس، روز اسلام  و مرکز ثقل جهان است و در این روز مردم شهرستان قدس همصدا با دیگر مسلمانان جهان وحدت و یکپارچگی و دفاع از انسان های مظلوم را اعلام می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس:

نقی علیوند، رئیس شورای اسلامی شهرقدس در حاشیه راهپیمایی روز قدس بیان داشت: امروز روز آزادی قدس است و تعیین کننده معامله قرن ما هستیم و الان هم پای آرمان های خود ایستاده ایم و کوتاه نخواهیم آمد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم قدرشناس و فهیم شهرستان قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور عظیم خود نشان دادند که پیرو ولایت هستند و هیچ مشکلی نمی تواند انها را از این خط ولایی منحرف کند. مسئولین باید بدانند که باید پاسخگوی مردم باشند.

نظر شما