شناسهٔ خبر: 155468 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر آماده دفاع از کشور هستند

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه گفت:ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح دوش دوشادوش یکدیگر آماده دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب هستند و اجازه تعدی و زیاده‌خواهی را به آنان نخواهند داد.

به گزارش «نماینده»، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش فاتحان نور که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و در آستانه سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و مردم در این مدت نشان داده‌اند که همچنان پای انقلاب و آرمان‌هایش ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره بر حفظ وحدت میان اقشار و اقوام تاکید داشتند، گفت: وحدت عامل عنایت خداوند به مردم و پیروزی‌های انقلاب اسلامی علیه استکبار جهانی است.

دریادار فدوی با اشاره به اینکه بیش از سی سال از پایان جنگ می‌گذرد، اما دشمنان به برکت خون شهدا، آنچنان قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را درک کرده اند که علی‌رغم اینکه بر دشمنی‌شان افزوده شده، حتی شلیک یک گلوله را به سوی ایران اسلامی نداشته اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه اگر ما به شروط الهی توجه کنیم و دستورات خالق را اجرا کنیم، قطعاً وعده الهی درباره ما تحقق خواهد یافت، افزود: اینکه امروز اقتدار و سربلندی ایران مورد اذعان دشمنان است و همچنین آمریکا و همپیمانان منطقه ایش به دنبال مهار ایران و ایجاد توان بازدارنده در برابر ما هستند، این توان دفاعی نتیجه تحقق وعده الهی در برابر قدرتهای استکباری است.

وی با اشاره به تحقق وعده الهی برای محور مقاومت در منطقه، گفت: درخواست آتش‌بس از سازمان ملل توسط رژیم صهیونیستی در برابر غزه‌ای که صددرصد محاصره است طی روزهای گذشته، در واقع فریاد استیصال رژیم صهیونیستی است. سعودی‌ها در برابر مردم یمن درمانده شده اند؛ مردم یمنی که از سلاح و تکنولوژی آنچنان برخوردار نیست، بلکه با ایمان در برابر دشمن ایستاده اند و اینها همه به برکت نفس قدسی رزمندگان انقلاب اسلامی است که وقتی به ملت فلسطین، یمن، لبنان و سوریه رسید، آن را در برابر دشمنان پیروز کرد.

سردار فدوی در پایان با اشاره به اهمیت وحدت نیروهای مسلح گفت: ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح دوش دوشادوش یکدیگر آماده دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب هستند و اجازه تعدی و زیاده‌خواهی را به آنان نخواهند داد.

نظر شما